Bygdejenta Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Noen som kan anbefale en god foundation uten solfaktor med liten til medium dekkeevne? Gjerne en som sitter godt hele dagen. Har blanda hudtype, med typisk fet t-sone.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Hvorfor skal du ha uten solfaktor? Anonymous poster hash: 2582c...768
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Hvorfor skal du ha uten solfaktor? Anonymous poster hash: 2582c...768 Eneste som fungerer under Flash Fotografi.
Bygdejenta Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2014 Hvorfor skal du ha uten solfaktor? Anonymous poster hash: 2582c...768 Som nemnt over her allerede; Med solfaktor kan en fort bli seende hvit ut på bilder...
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Husk også å unngå skimmer/glitter-produkter. De reflekterer også lys. Anonymous poster hash: 494ad...95c
Bygdejenta Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2014 Dior Airflash da? Hvordan er denne å påføre? Har ingen erfaring med spray foundation... Hørest veldig lettvindt ut :-) Men ser for meg at den kanskje kan være litt vanskelig å legge pent?
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Hvordan er denne å påføre? Har ingen erfaring med spray foundation... Hørest veldig lettvindt ut :-) Men ser for meg at den kanskje kan være litt vanskelig å legge pent? Jeg elsker den, men den er kostbar så jeg har ikke brukt den på en stund. Den har læringskurve ja, men resultatet er verdt det, du får hud med airbrush effekt. Metoden min spraye den direkte på en brei, men flat kabukibørste og bare "legge" den på huden, ingen sirkelbevegelser eller noe som helst, sånn som man gjør med ordinær foundation, men en slags "pressing" med korte bevegelser over hele fjeset" med børsten.
Bygdejenta Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2014 Jeg elsker den, men den er kostbar så jeg har ikke brukt den på en stund. Den har læringskurve ja, men resultatet er verdt det, du får hud med airbrush effekt. Metoden min spraye den direkte på en brei, men flat kabukibørste og bare "legge" den på huden, ingen sirkelbevegelser eller noe som helst, sånn som man gjør med ordinær foundation, men en slags "pressing" med korte bevegelser over hele fjeset" med børsten. Den er kanskje verdt et forsøk da Om den gir et så godt resultat som du sier, så er den nok verdt pengene
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Den er kanskje verdt et forsøk da Om den gir et så godt resultat som du sier, så er den nok verdt pengene Er det, flasken min er for spesielle anledninger, fargen er 100 Ivory.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Dior Airflash da? Hvor får du kjøpt denne? Har lett så og si over alt, ser ikke ut som om parfymeriene i nærheten her har den inne lenger Anonymous poster hash: 0702e...828
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 Urban decay naked skin. Anonymous poster hash: f2fad...1c3
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 Hvor får du kjøpt denne? Har lett så og si over alt, ser ikke ut som om parfymeriene i nærheten her har den inne lenger Anonymous poster hash: 0702e...828 Hææææ??? Er den gått ut av det norske sortimentet??? Jeg kjøpte min flaske i høst en gang,ja, ja, må vel til Østersund da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå