Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir ofte fascinert over hvor busy timeplan enkelte bloggere har. I dag blogget Kristina Andersen http://kristinaandersen.no/1395645580_sleepy_monday.html at hun til og med må sette av tid til å planlegge neste måned.

Legger også merke til at hun sier hun har sovet en liten time ekstra og har blåmandag, når hun selv valgte å stå opp halv åtte! Jeg er selv student med jobb og nok å fylle dagen med for å si det sånn, men å sove til halv åtte er vel ikke hva jeg vil kalle noe helt crazy..

Pleier dere å sette av tid til å planlegge uken? Vil bare vite om dette er normalt....

Anonymous poster hash: 08c6b...810

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også student.. Og jeg planlegger ALDRI uken. Det eneste jeg vet jeg skal er hvilke forelesninger jeg skal på, og hvilke dager jeg skal jobbe. Og slik er det bare :-) Resten tar jeg som det kommer :-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nja, jeg planlegger neste uke.

Jeg planlegger også neste uke, har en kalender som jeg fyller inn avtaler, jobb, trening, forelesninger, you name it.

Men setter du av tid i kalenderen til å sette av tid i kalenderen?

TS

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg planlegger også neste uke, har en kalender som jeg fyller inn avtaler, jobb, trening, forelesninger, you name it.

Men setter du av tid i kalenderen til å sette av tid i kalenderen?

TS

Noen ganger så.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg planlegger å planlegge. Men mye som skal presses inn på for lite tid er jeg avhengig av å sette meg ned og planlegge hva jeg må prioritere først og sist i endel uker og måneder framover.

Jeg har full jobb, studerer fullt, trener idrett mot konkurranse, og skal jo helst ha ett sosialt liv og.

Både på jobb må jeg ha oversikt over hva jeg skal gjøre når i 4-6 uker framover, og hva som skal følges opp. Og i studie må jeg ha en jevn progresjon gjennom terminen for å få lest alt. Har skjeldent mulighet til å bruke mer enn 4 - 5 timer om dagen på skole, inkl. forelesninger.

Anonymous poster hash: 10fb5...fa5

AnonymBruker
Skrevet

Blir ofte fascinert over hvor busy timeplan enkelte bloggere har. I dag blogget Kristina Andersen http://kristinaandersen.no/1395645580_sleepy_monday.html at hun til og med må sette av tid til å planlegge neste måned.

Legger også merke til at hun sier hun har sovet en liten time ekstra og har blåmandag, når hun selv valgte å stå opp halv åtte! Jeg er selv student med jobb og nok å fylle dagen med for å si det sånn, men å sove til halv åtte er vel ikke hva jeg vil kalle noe helt crazy..

Pleier dere å sette av tid til å planlegge uken? Vil bare vite om dette er normalt....

Jeg legger alltid planer langt frem da jeg har så mye møtevirksomhet både i jobb og privatliv. Jeg må også sette av tid til meg selv og min familie, så det er greit å ha en oversikt slik at en ikke kommer i tidsklemma.

Anonymous poster hash: 01b64...23f

AnonymBruker
Skrevet

Overrasket over at dere leser slike tanketomme blogger og lar dem ha dette som levebrød.

Anonymous poster hash: e61ee...6b6
  • Liker 4
  • 1 måned senere...
Gjest baremeg89
Skrevet

Hehe ja.. Travelt å være blogger ;) tror de fleste planlegger, men setter ikke av tid til å planlegge.. Men gjør det menst de ser på tv osv :) Off topic men er jeg den enste som irriterer seg grønn over at kristina ALTID bruker de samme svarte skoene fra zara?! Forstår at det er favorittene men dizz .. Hun ser veldig fit ut i det siste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...