Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bestille treggings, leggings, strømpebukse og en superelastisk bukse fra Hennes og Mauritz' stor mote-kolleksjon, er det noen som har erfaring med noen av disse plaggene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det er oppgitte mål på plaggene på hm.no

Siden det er ulike leverandører så ville jeg målt hvert eneste plagg.

Anonymous poster hash: 3d44b...312
Gjest HappyWaffle
Skrevet

gitt opp å bestille fra HM... enten er det for stort eller så er det for lite. selv om jeg bruker størelsesguiden. møkkanattbutikk

AnonymBruker
Skrevet

H&M's strl 44 er i hvert fall mye mindre enn f.eks, kappahl og zizzi's strl 44.

Anonymous poster hash: d74ad...82d
  • Liker 2
Skrevet

Det var det jeg fryktet, skulle vel helst ha vært der for å prøve.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å bestille treggings, leggings, strømpebukse og en superelastisk bukse fra Hennes og Mauritz' stor mote-kolleksjon, er det noen som har erfaring med noen av disse plaggene?

Med den avataren din, så trenger du ikke å kjøpe fra HMPlus, du! :P

Anonymous poster hash: 3d44b...312

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

leggings er offte greit og strechy, men treggings blir fort veldig stive og liten i rumpa :P

Anonymous poster hash: d5c91...307
Skrevet

Min erfaring er at størrelsene til hm er generellt store. Sånn i alt. Både bukser og topper.
Bestillte treggings fra dem i størrelse medium men de ble alt for store. Etter å ha tatt mål og sjekket størrelsesguiden deres bestillte jeg på nytt i small og da passet de som et skudd. :)

Skrevet

Med den avataren din, så trenger du ikke å kjøpe fra HMPlus, du! :PAnonymous poster hash: 3d44b...312

Men jeg er gravid nu :)

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at størrelsene til hm er generellt store. Sånn i alt. Både bukser og topper.

Bestillte treggings fra dem i størrelse medium men de ble alt for store. Etter å ha tatt mål og sjekket størrelsesguiden deres bestillte jeg på nytt i small og da passet de som et skudd. :)

Det er snakk om HM+ aka store størrelser....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg er gravid nu :)

Bestill heller gravideklær derfra da :P

Skrevet

Bestill heller gravideklær derfra da :PAnonymous poster hash: d5c91...307

Nei, det blir for lite/kort/trangt. Men jeg tror uansett ikke jeg satser på å bestille noe derfra, jeg får heller vente til det dukker opp en butikk så jeg kan prøve klærne først.

Typisk at det er alt for stort i livet og kjempetrangt i leggene eller noe annet rart. Uansett, takk for tilbakemeldinger :)

AnonymBruker
Skrevet

H&M's strl 44 er i hvert fall mye mindre enn f.eks, kappahl og zizzi's strl 44.

Men KappAhl har jo veldig store størrelser da. De fleste kan gå ned en størrelse i deres klær. Jeg kjøpte nylig en genser fra barneavdelinga deres, og jeg er nesten 180 cm.

Anonymous poster hash: f2e13...6e1

AnonymBruker
Skrevet

Men KappAhl har jo veldig store størrelser da. De fleste kan gå ned en størrelse i deres klær. Jeg kjøpte nylig en genser fra barneavdelinga deres, og jeg er nesten 180 cm.

Anonymous poster hash: f2e13...6e1

Ja, jeg kunnet jo ramset opp flere; indiska, igigi, cubus, lindex... I disse merkene (+ de to jeg nevnte) bruker jeg stort sett strl 44, på H&M aldri mindre enn 46.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...