Gå til innhold

Deaktivere facebook for en periode

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om det? Tenker dere at personen bare er ute etter oppmerksomhet el (når det bare er snakk om noen dager, evt uker)? Eller tenker dere at det kan være at personen har eksamen eller andre grunner til å deaktivere kontoen sin for en liten periode? Vurderer å slette kontoen min en liten stund, men vil ikke at folk skal tro jeg er oppmerksomhet, ustabil eller noe :P

Anonymous poster hash: 59b2e...44c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å gjøre det fordi jeg bruker så mye tid der - tid som jeg heller burde brukt på studier osv :)

Ts

Anonymous poster hash: 59b2e...44c
Gjest Hyssingen
Skrevet

Drit i hva folk tror. Jeg legger ikke engang merke til om folk blir borte jeg, før de dukker opp igjen og proklamerer at de har vært vekk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har registrert at noen gjør det, men jeg skjønner ikke vitsen med det? Er det ikke bare å la være å gå inn på facebook?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort noe lignende og deaktiverte Facebook under eksamensperioden og det var deilig.

Men det verste var vel da familie og venner måtte kontakte meg via telefon for å sjekke om jeg var frisk og ikke død. Kanskje gi beskjed til de nærmeste om det på forhånd. Det skumle er at det er mange som er avhengige av Facebook.

Anonymous poster hash: c9f94...14f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det, en gang var den deaktivert i 2 år i strekk og en annen gang i rundt en ukes tid. Jeg kunne ikke gitt mer f i hva andre tenker om det. Man finner ihvertfall ut hvem som er dine ordentlige venner, haha! De du hører fra når du ikke har Facebook;)

Anonymous poster hash: bf83f...032
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort noe lignende og deaktiverte Facebook under eksamensperioden og det var deilig.

Men det verste var vel da familie og venner måtte kontakte meg via telefon for å sjekke om jeg var frisk og ikke død. Kanskje gi beskjed til de nærmeste om det på forhånd. Det skumle er at det er mange som er avhengige av Facebook.

Anonymous poster hash: c9f94...14f

Men tenkte de at du hadde deaktivert profilen din etter at du "døde" da? (For Facebook kan vel ikke bare deaktivere en konto uten videre, de må vel få bekreftelse fra familie av den avdøde for at de skal kunne gjøre det?)

Anonymous poster hash: bf83f...032

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg deaktiverte min (og etterhvert slettet den) begynte telefonen å kime her fra bekymrede venner og familie som lurte på om jeg hadde dødd eller noe :fnise:

Anonymous poster hash: 38938...13a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns det virker litt overdramatisk og oppmerksomhetssøkende ja... og det virker det som at andre syns også. Er mer forståelig om du bare bruker mindre tid på facebook, og det tyder vel også på dårlig selvkontroll hvis man ikke klarer det.

• 1 år senere...
Gjest Badminta
Skrevet

Jeg har akkurat deaktivert FB-kontoen min fordi jeg bruker alt for mye tid på det, begynner å sammenligne meg med andres liv og har ikke selvkontroll nok til å ikke være ofte på. Fikk skikkelig informasjons-overload, så orker ikke mer Facebook på en stund.

Men etterhvert vil jo folk begynne å lure, kanskje, og det er jo praktisk med arrangementer og en del samarbeid på studiene der, men man må først om fremst fokusere på egen trivsel i livet. tiden er dyrebar! 

Skrevet

Jeg deaktiverte den 1år. Var helt nydelig!

Anonymous poster hash: 3ccc5...74e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...