Gå til innhold

Hvor mye skal jeg gi venninnen min som skal sette opp håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen av dere som vet sånn ca hvor mye det passer seg å gi til en venninne som skal sette opp håret mitt til den store dagen?

Hun er frisør, og skal også være gjest i bryllupet.

Det er en veldig enkel oppsats hun skal ta på meg. Vi har også brukt to kvelder på å finne frem til hva vi skal gjøre...

Vet ikke helt hvor mye jeg skal gi... :o

Hva er vanlig å betale til en "fremmed" frisør?

Takker for alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min venninne som er frisør (har salong i en annen del av eneboligen der de bor) ordnet håret til meg, min forlover, vår brudepikedatter og min mor. Jeg fikk jo en "nice price" men hun satt også opp hva det KUNNE ha kostet "på byen". Min forlover fikk klipp og noen striper + oppsett. Totalt KUNNE det kosta 1400,-. Men det er jo inkl ALT da.....

Skrevet

Min frisørvenninne skal også sette opp håret mitt, men jeg får det i bryllupspresang.

Har leid inn en annen som skal ta min forlover og lillesøster sitt hår + sminke meg.

Ville ikke gi venninnen min mer jobb enn hun har tilbydt seg, så jeg betaler full pris til en annen for andre jobber utenom.

Skrevet

Hadde jeg vært frisør,og skulle ordnet min venninne til den store dagen,hadde jeg gjort det gratis.Ville vært en ære.

Skrevet

Hvorfor ikke si til henne: "Tusen takk for at du ville sette opp håret mitt! Hvor mye skal du ha for det?"

Så får jo hun si hva hun syns er passe pris da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...