AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Skal selge en sofa på Finn, og fikk en veldig ivrig kjøper her nå. H*n vil at jeg skal sende paypal epostadresse-navn slik at h*n kan føre over penger til meg der. Holder det å sende paypal epost-adresse-navn?? Synes det høres litt merkelig ut. Hvor lang tid tar det før pengene evt. kommer inn? Og hva er epostadresse-navnet? Mailen min? Anonymous poster hash: a253e...7aa
Påfugl Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Skal selge en sofa på Finn, og fikk en veldig ivrig kjøper her nå. H*n vil at jeg skal sende paypal epostadresse-navn slik at h*n kan føre over penger til meg der. Holder det å sende paypal epost-adresse-navn?? Synes det høres litt merkelig ut. Hvor lang tid tar det før pengene evt. kommer inn? Og hva er epostadresse-navnet? Mailen min? Anonymous poster hash: a253e...7aa How to send money 1. Sign up for a PayPal account, if you don't have one. 2. If you want to send money from your bank account, get Verified. 3. Log in to your PayPal account. 4. Click the Send Money tab. 5. Enter your recipient's email address and the amount. 6. Review your transaction, then send it. How to request money 1. Log in to your PayPal account. 2. Click the Request Money tab. 3. Enter your recipient's email address and the amount you're requesting. 4. Your recipient gets an email and instructions on how to pay you using PayPal. How to receive money 1. Receive an email from PayPal saying you've gotten a payment. 2. Sign up for a PayPal account or just log in to see the money added to your PayPal balance. 3. You can transfer the funds to a checking account, request a check, or send the funds to someone else. 4. Or just log in to see the money added to your PayPal account balance.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Det er sånt jeg får betalt/betaler via PayPal. Bare gir dem e-postadressen jeg er registrert med på PayPal. Den fungerer som et kontonummer i vannlige banker. Pengene kommer et par minutter senere. Anonymous poster hash: 6dd2a...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå