AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Jeg møtte en fyr forrige fredag da jeg var ute på byen. Vi har møtt hverandre to ganger siden den gang og hatt sex begge disse gangene. I mellom møtene så har vi tekstet hverandre nesten konstant, men nå begynner jeg å bli litt usikker. I går tok jeg kontakt i 17-tida bare for å si noe kort, men forventet ikke at vi skulle snakke så mye sammen. Vi sendte kanskje 3-4 tekstmeldinger også var det det. I dag har han ikke tekstet meg og jeg føler alltid at det er jeg som må ta initiativ... Skal jeg sende melding eller ikke? Jeg liker han svært godt og jeg bryr meg ikke om jeg bare har han som pulekompis. Savner han skikkelig, faktisk! Unnskyld for at jeg virker nevrotisk, men er på en måte redd for å miste han ettersom han er et ordentlig kupp, virker det som. Anonymous poster hash: 95190...c0e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Hvis du "savner ham skikkelig" er du ikke med bare en pulekompis. Og det er det dere er. Vent og se om han tar initiativ dersom du ikke gjor det og om han faktisk ber deg ut. Anonymous poster hash: b4315...907 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Hvis du "savner ham skikkelig" er du ikke med bare en pulekompis. Og det er det dere er. Vent og se om han tar initiativ dersom du ikke gjor det og om han faktisk ber deg ut. Anonymous poster hash: b4315...907 Takk for svar. Jeg er jo ikke forelska i fyren, har jo bare kjent han i ei uke, men jeg merker at jeg liker han veldig godt... Tror kanskje jeg venter, ja, hvis ingen andre gir meg et bedre argument! TS Anonymous poster hash: 95190...c0e
Gjest Chloe87 Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Et godt tips: Hvis du er intressert i noe mer enn sex så aldri gå til sengs med en gutt så fort.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Et godt tips: Hvis du er intressert i noe mer enn sex så aldri gå til sengs med en gutt så fort. Hadde egentlig ingen intensjoner om å starte et forhold, ville bare ha det litt gøy, men så fant jeg ut at han faktisk er en ordentlig kjernekar... Men som sagt, jeg kommer nok til å overleve hvis det ikke blir noe av, ettersom jeg bare har kjent han i ltt over en uke. Anonymous poster hash: 95190...c0e
Apehjerne Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Et godt tips: Hvis du er intressert i noe mer enn sex så aldri gå til sengs med en gutt så fort. Hvorfor ikke? 3
Ferny Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Hadde egentlig ingen intensjoner om å starte et forhold, ville bare ha det litt gøy, men så fant jeg ut at han faktisk er en ordentlig kjernekar... Men som sagt, jeg kommer nok til å overleve hvis det ikke blir noe av, ettersom jeg bare har kjent han i ltt over en uke. Anonymous poster hash: 95190...c0e Det kan utvikle seg til mer enn bare sex, ikke hør på de som sier noe annet. Det er kanskje ikke optimalt å starte et forhold i "feil" ende, men det går an å ta initiativ til mer ordentlige dater, der dere blir kjent utenfor soverommet. Hvis du skal sende han en melding, så ville jeg faktisk prøvd å foreslå å gjøre noe sammen som ikke kan gå over til sex. En spasertur... ut på byen og spise/drikke vin, dra på konsert etc. Ikke foreslå hjemmedate eller noe annet sånt. Hvis han er interessert i noe mer enn bare sex, så blir han med. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Et godt tips: Hvis du er intressert i noe mer enn sex så aldri gå til sengs med en gutt så fort. Utrolig dårlig tips? Å ha sex tidlig definerer nødvendigvis ikke forholdet. Jeg kjenner flere, og har erfaringer selv hvor det å starte med sex faktisk kan utvikle seg til noe mer - fra begge sider. Hvis det er god kjemi og man klikker, så tror jeg ikke noen lar en person gå fordi de hadde sex med deg. Ærlig talt, vi lever i 2014 liksom. Anonymous poster hash: c37fc...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Takk for innspill fra alle sammen! Vi har ikke snakket sammen siden søndag og jeg holder på å klikke. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke tekster?! Samtidig så er det jo på en måte forståelig ettersom han tar to mastergrader samtidig og eksamen nærmer seg, pluss at han holder på med sport et par ganger i uken og jobber deltid, men allikevel... Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan sende en liten melding!! ARGGG! Er egentlig bare ei nevrotisk kjerring nå, merker jeg, men liker han veldig godt... hehe Anonymous poster hash: 95190...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå