AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Jeg og kjæresten min har 1-års jubileum til helgen. Han har sagt han ikke vil ha noe, men jeg vet at jeg får av han. Han vil gi meg fordi han vet hvor glad jeg er i gaver Men jeg har fryktelig lyst til å gi han noe også! Han vil ikke ha klær, sko eller jakker (dette får han har fått ganske ofte av meg). Jeg vurderte å sette inn en sum på unibet-kontoen hans, men er litt i tvil. Han er ikke spillegal altså, men glad i å tippe på lagene sine Er det noen som har en god idè om en "nedtonet" og enkel gave, som menn gjerne setter pris på? Pris og sånt er ikke så viktig Anonymous poster hash: 56080...8be
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 56080...8be
Ida__ Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Jeg og kjæresten min har 1-års jubileum til helgen. Han har sagt han ikke vil ha noe, men jeg vet at jeg får av han. Han vil gi meg fordi han vet hvor glad jeg er i gaver Men jeg har fryktelig lyst til å gi han noe også! Han vil ikke ha klær, sko eller jakker (dette får han har fått ganske ofte av meg). Jeg vurderte å sette inn en sum på unibet-kontoen hans, men er litt i tvil. Han er ikke spillegal altså, men glad i å tippe på lagene sine Er det noen som har en god idè om en "nedtonet" og enkel gave, som menn gjerne setter pris på? Pris og sånt er ikke så viktig Anonymous poster hash: 56080...8be Kjæresten min stjeler av noen av hudpleie produktene mine, så nå har jeg faktisk kjøpt et par tilsvarende til han (produkter til menn). Det kan jo være en ide til gutter som bryr seg om utseendet sitt i hvertfall, som min :D
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Kjæresten min stjeler av noen av hudpleie produktene mine, så nå har jeg faktisk kjøpt et par tilsvarende til han (produkter til menn). Det kan jo være en ide til gutter som bryr seg om utseendet sitt i hvertfall, som min :D Ja, den var ikke så dum :D Fuktighetskrem er jo f.eks. noe han virkelig trenger. Nå har jeg veldig gode rabatter på slike ting, så da blir det ganske billig. Så lurte kanskje litt på om jeg skulle lage en liten "goodie-bag" til han. Men fuktighetskrem, en rens, barberhøvler, godteri, etc. Noen tips til hva jeg kan ha oppi den? Anonymous poster hash: 56080...8be
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Ja, den var ikke så dum :D Fuktighetskrem er jo f.eks. noe han virkelig trenger. Nå har jeg veldig gode rabatter på slike ting, så da blir det ganske billig. Så lurte kanskje litt på om jeg skulle lage en liten "goodie-bag" til han. Men fuktighetskrem, en rens, barberhøvler, godteri, etc. Noen tips til hva jeg kan ha oppi den? Anonymous poster hash: 56080...8be Sexy undertøy til deg om han er typen som liker det. Gave til han og deg samtidig Anonymous poster hash: 55e89...159
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Ja, den var ikke så dum :D Fuktighetskrem er jo f.eks. noe han virkelig trenger. Nå har jeg veldig gode rabatter på slike ting, så da blir det ganske billig. Så lurte kanskje litt på om jeg skulle lage en liten "goodie-bag" til han. Men fuktighetskrem, en rens, barberhøvler, godteri, etc. Noen tips til hva jeg kan ha oppi den? Anonymous poster hash: 56080...8be Det hørtes jo veldig fint ut :D Hmm, min får i hvertfall fuktighetskrem, rens og en ansiktsskrub. Men jeg vet han vil ha nettopp det da Anonymous poster hash: f0f0e...bfa
Ida__ Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Det forrige svaret var forresten meg igjen, klarte å krysse av for anynom :-)
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 lag god mat og gi han en øl. Anonymous poster hash: 4af24...1ba
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Jeg kommer til å gi min et gavekort på zalando + et påskeegg med mye godt. Så kjøper vi nok ekstra god mat den dagen, og ser en film ellernoe Anonymous poster hash: 89665...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå