Marie90 Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 MIn vaskemaskin vil ikke vaske eller torke Etter sist vask ville ikke vannet renne ut. Jeg tomte den idag manuelt og tomte filteret for stov og rask. Saa ogsaa etter andre ting som kan ha blokkert rorene. Naa er den "ren" og det er kun vaatt toy i maskinen (kjempevaatt) men den vil ikke spinne, torke klaerne eller starte ny vask. Det er ikke noe galt med elektrisiteten (skrur seg paa), det skjer bare ikke noe etter at jeg trykker Start. Noen forslag?
ekkoet Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Hvor gammel er maskinen? Er det noen lys eller noe på den som kan indikere at noe er galt? Er døren skikkelig igjen? Prøv å legg litt ekstra press på døren når du trykker start. Finnes det noe måte å "nullstille" den på? Feks at du vrir bryteren til av, for så å velge sentrifugering? Har du manualen? Der kan det stå tips. Hvis ikke du har den kan du kanskje finne den på nett. Endret 24. mars 2014 av ekkoet
Marie90 Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2014 Hvor gammel er maskinen? Er det noen lys eller noe på den som kan indikere at noe er galt? Er døren skikkelig igjen? Prøv å legg litt ekstra press på døren når du trykker start. Finnes det noe måte å "nullstille" den på? Feks at du vrir bryteren til av, for så å velge sentrifugering? Har du manualen? Der kan det stå tips. Hvis ikke du har den kan du kanskje finne den på nett. Vet ikke hvor gammel den er, men ikke gammel. Roomien kjopte den og hun hadde nettopp flyttet inn fa jeg kom for noen maaneder siden. Har provd mange program, skru av og paa. Kanskje jeg kan dra ut hovedledningen hvis jeg faar det til.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Kan være noe drivverk, motor eller lignende som er ødelagt. Hør med eier, har hun kvittering? Ville nok kontaktet utsalgssted hvis den er ganske ny, reklamasjonssak. Hvis ikke må dere vurdere om dere selv vil betale for reparasjon.Anonymous poster hash: 49472...503
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Har du prøvd å bare dra ut kontakten og la den få stå og "hvile" litt? Anonymous poster hash: 281fe...82a
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Jeg blir litt oppgitt over sånne tråder, jeg. Brukerne på Kvinneguiden kan mest sannsynlig ikke fortelle deg hvordan du skal få vaskemaskinen din til å funke igjen! 1. finn ut hvor og når maskinen er kjøpt 2. hvis du fortsatt har garanti på den (5 år), så ring butikken hvor du kjøpte den og be om service. De har antagelig et firma de bruker på sånt, og vil sette deg i kontakt med dem 3. hvis du ikke har garanti, ta kontakt med en husholdningsreparatør, eller be om at butikken hvor du kjøpte den kan anbefale/sette deg i kontakt med en. Lykke til. Anonymous poster hash: 72235...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå