Gå til innhold

Jeg skjønte først jeg hadde vært utro, rett etter det skjedde, var jeg neddopet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

I helgen (jeg er ei jente på 20) - så gikk det til helvete for meg.

Jeg var dum nok til å drikke så mye som jeg gjorde, aldri driti meg noe spesielt ut i fylla , slik som jeg nå har klart.

Jeg ble så full og trist at det endte opp med at jeg gikk fra festen jeg var på, med et valg om at jeg skulle ta livet mitt. Jeg får nesten helt "blackout" mens jeg går fra festen og sier ingenting til noen, jeg klarer bare tenke på hvor meningsløst livet er.

På veien oppover mot skogen hvor jeg har tenkt meg, stopper kameraten til typen meg opp. Han lurer på hva som skjer, skjønner ikke hvorfor jeg går å hylgråter .. Jeg forteller han at jeg har fått nok og mer husker jeg ikke, før jeg plutselig merker at han er inni meg.

Jeg ligger der, jeg føler meg lam. Jeg husker ikke om jeg gikk med på dette.
Jeg husker bare enkelte klipp før det ble totalt borte for meg.

Kjæresten min, verdens beste kjæreste som jeg har vært sammen med i 2,5 år nå vet enda ingenting.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Med engang jeg merket han var inni meg så stoppet jeg opp og bare løp hjemover.. Jeg er livredd for hva som kan skje, og jeg klarer ikke si et ord til kjæresten min om dette!

Jeg har ikke spist siden fredag. Jeg klarer ikke, han kameraten som stoppet meg var på festen og jeg lurer rett og slett på om jeg ble neddopet, fordi jeg har aldri vært slik og aldri husket såpass lite...

Er egentlig helt ifra meg, men har ikke snakket med noen om det

Anonymous poster hash: 536be...c65
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du burde snakke med kjæresten din om det, eventuelt skriv ned alt så detaljert du husker og be han lese det hvis du er redd du ikke skal klare å si noe høyt. For meg virker det som at dette ikke er noe du selv var med på. Uansett fortjener han å få vite om drt, så kan han iallefall slippe å ha en sånn kompis.

Anonymous poster hash: e0713...a3d

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen imorgen tidlig og be om å få tatt en blodprøve for å se om du har rester etter dop i blodet. Forklar det hele til legen din.

Anonymous poster hash: a4872...878
  • Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Og, nei jeg tror ikke at du var utro, men at du ble voldtatt.

Anonymous poster hash: a4872...878
  • Liker 40
Skrevet

Enig, gå til legen, og prat med kjæresten din. Må også si at det var en skikkelig dårlig kompis kjæresten din har.

• Liker 8
Skrevet

Uffa meg!! Du kjære TS, jeg tror det du tenker: du må ha fått noe i drinken din, et eller annet som gjorde at du ble slik. Dette er jo voldtekt, håper du får til å snakke med kjæresten din så fort som mulig om dette!

• Liker 4
Skrevet

Spør du meg så ble du seksuelt utnyttet.

• Liker 9
Skrevet

Fy faen for en drittsekk han kompisen. Vi kan ikke vite om du samtykket eller ikke, men man har ikke sex med en som gråter og sier hun vil ta livet sitt. Uansett

• Liker 9
Skrevet

Spør du meg så ble du seksuelt utnyttet.

absolutt! Hun var full, gråt og ville ta livet sitt. Og drittsekker hadde sex med hu!
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt sort for meg mellom at han står å desperat spør hva som er galt, hvorfor jeg gråter, plutselig så ligger jeg på magen og han står å tar meg bakfra.

Han sendte meg en melding på Facebook om at han ikke skulle si noe til kjæresten min, men at han likte meg...

Jeg er i sjokk.

-TS

Skrevet

Dra til legen, da får du tatt blodprøver, eventuell prøve fra underlivet for å samle inn bevis i tilfelle det viser seg at det har vært en voldtekt, du burde også ta en klamydiatest om to uker dersom det ikke ble brukt kondom.

Og prat med kjæresten din, fortell han det akkurat som det er. Jeg forstår at det kan være skummelt når du ikke aner reaksjonen hans, men bedre at han får vite det av deg, enn at han får vite det fra en annen. For sånne ting kommer ofte ut i lyset uansett. Dessuten har han en fryktelig dårlig kompis som han burde slippe å ha.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Innlegget ryddet for slettet innhold. Daenerys, mod.

Takk alle andre her for svar.
Kjæresten min er ikke hjemme akkurat nå. Jeg er så redd for hvordan han vil reagere. Han kompisen er ikke en god venn av han, han er en "plagsom " kompis som bare kommer å besøker han og han er autist.

-TS

der?

Endret av Daenerys
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Takk alle andre her for svar.

Kjæresten min er ikke hjemme akkurat nå. Jeg er så redd for hvordan han vil reagere. Han kompisen er ikke en god venn av han, han er en "plagsom " kompis som bare kommer å besøker han og han er autist.

-TS

TS, det er ikke kjæresten din sin reaksjon du skal være redd for. Du ble voldtatt og utnyttet, han har rett til å bli sint, men ikke på deg! Han skal støtte deg og fjerne denne "kameraten" fra livene deres. Kom deg til legen.

Endret av Daenerys
  • Liker 3
Gjest Runforit
Skrevet

Når du er så full at du ikke kan gjøre rede for deg selv så er det faktisk voldtekt.

Si ifra til noen og politianmeld.

• Liker 8
Gjest Nikki09
Skrevet (endret)

TS, ta turen til legen, prat med kjæresten din, og i fremtiden burde du være mer forsiktig med hvor mye du drikker og hvem du tar imot drikke av.
Edit: iom at han skriver at han liker deg så kan det være en mulighet for at han har trodd at du på en eller annen måte har samtykket. Har du vurdert å spørre han om hva som skjedde? Siden du ikke husker noe.

Endret av Daenerys
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

I helgen (jeg er ei jente på 20) - så gikk det til helvete for meg.

Jeg var dum nok til å drikke så mye som jeg gjorde, aldri driti meg noe spesielt ut i fylla , slik som jeg nå har klart.

Jeg ble så full og trist at det endte opp med at jeg gikk fra festen jeg var på, med et valg om at jeg skulle ta livet mitt. Jeg får nesten helt "blackout" mens jeg går fra festen og sier ingenting til noen, jeg klarer bare tenke på hvor meningsløst livet er.

På veien oppover mot skogen hvor jeg har tenkt meg, stopper kameraten til typen meg opp. Han lurer på hva som skjer, skjønner ikke hvorfor jeg går å hylgråter .. Jeg forteller han at jeg har fått nok og mer husker jeg ikke, før jeg plutselig merker at han er inni meg.

Jeg ligger der, jeg føler meg lam. Jeg husker ikke om jeg gikk med på dette.

Jeg husker bare enkelte klipp før det ble totalt borte for meg.

Kjæresten min, verdens beste kjæreste som jeg har vært sammen med i 2,5 år nå vet enda ingenting.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Med engang jeg merket han var inni meg så stoppet jeg opp og bare løp hjemover.. Jeg er livredd for hva som kan skje, og jeg klarer ikke si et ord til kjæresten min om dette!

Jeg har ikke spist siden fredag. Jeg klarer ikke, han kameraten som stoppet meg var på festen og jeg lurer rett og slett på om jeg ble neddopet, fordi jeg har aldri vært slik og aldri husket såpass lite...

Er egentlig helt ifra meg, men har ikke snakket med noen om det

Ta blodprøve og anmeld. Er ikke sikkert blodprøven beviser noe, men det du opplevde høres mistenkelig ut.

Anonymous poster hash: 6ee53...f7b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ønsker deg lykke til fremover TS, uansett om du samtykket eller ikke er det åpenbart at du sitter med et sårt hjerte nå. Håper du får svar på det du lurer på, at du finner ut hva som skjedde den kvelden slik at du kan få en ende på dette. Synes fremdeles du burde dra til legen OG fortelle kjæresten din om det. Hvis du holder det hemmelig og det kommer ut fra noen andre blir situasjonen bare enda værre...

Endret av Daenerys
  • Liker 4
Skrevet

Herregud, dette er jo voldtekt. Hvem har sex med ei drita full jente som vil ta livet sitt. Si det som det er til kjæresten din. Ønsker deg alt godt :hug:

• Liker 3
Gjest Chloe87
Skrevet

Bruker du medisiner som er dårlig kombo med alkohol? Da kan man få blackout lettere. Ville ha tatt en blodprøve hos legen.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger.

Daenerys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...