Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som gleder set over å bli 30år? Hva med 40år, 50år, huff, synes det er så kjipt å bli over 40 år når kanskje halve livet eller mer er over. Har ikke vært så skummelt å bli alle årene før 30år, men nå føler jeg det er kjipt å bli eldre, særlig på grunn av hvite hårstrå og fine linjer under øynene.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alder er bare et tall :)

Anonymous poster hash: 612a8...c11
Skrevet (endret)

Jeg synes det var kjempestas å bli 30 år! Var litt sånn kult følte jeg. Ferdig med ett tiår, tjueårene. Å bli 31 og 32 derimot føltes ikke like kult ut...Satser på at det å fylle 40 blir enda mer stas enn det å fylle 30 men har mine tvil :P

Endret av Salmonella
AnonymBruker
Skrevet

Å bli 30 var råbra. Hadde akkurat kasta ut samboeren, og levde livet fult ut. Når man blir 30, så er man mye tryggere på seg selv og man har fortsatt like mye energi til å feste og jobbe og oppleve ting. Samt bedre råd til all moroa ;)

Anonymous poster hash: b31e2...155
AnonymBruker
Skrevet

Noen er ikke så heldige å bli 30 engang. Selv fikk jeg kreft i 30-åra. Nå har jeg fått fylle 40 og er sjeleglad for det..

• Liker 2
Skrevet

Så dødsannonsene lyver?

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei ikke alltid.

Skrevet

Har vel aldri brydd meg nevneverdig over min kronologiske alder. Men med tanke på livssituasjonen og alt rundt så vil jeg mye heller ha min nåværende alder enn å være 10 år yngre igjen med den livssituasjonen jeg hadde da. Har det mye bedre på nesten alle punkter nå :)

30 var vel bare stas pga at nærmeste familie tillot seg å kjøpe litt dyrere gaver av en sort jeg virkelig trengte på det tidspunktet (ting til huset). Den dagen jeg fyller 40 håper jeg å ha fått fikset på en del ting i livet som trenger litt fiksing. Håper forsåvidt at det skjer i god tid før jeg blir 40 :)

Gjest Winza
Skrevet

Er det noen som gleder set over å bli 30år? Hva med 40år, 50år, huff, synes det er så kjipt å bli over 40 år når kanskje halve livet eller mer er over. Har ikke vært så skummelt å bli alle årene før 30år, men nå føler jeg det er kjipt å bli eldre, særlig på grunn av hvite hårstrå og fine linjer under øynene.

Grå hår? det er ikke nødvendigvis at du får grått hår i 30 årene. 50 er halve livet:)

Skrevet

Jeg blir 30 i år og synes det er helt kurant i grunn. Hva er egentlig alternativet? Falle død om her og nå i protest mot alderen, eller være drita sur og muggen og få sinnarynker med viten og vilje fordi jeg blir eldre?

Ja i følge kg så råtner hjernen på rot, man får hjertebank bare man går opp en trapp og døden lusker rundt neste hjørnet den dagen man blir 30, man lærer jo så mye nyttig på kg må vite..

Å lære nye ting, bli kjent med nye mennesker, oppdage ny sider, å bli tryggere, se mer, oppdage mer, bli eldre takk og lov for at jeg har planer om det og gleder meg ikke minst i grunn.

Gleder meg til å være den samme barnslige og lekne kvinnen som jeg nå er om et år. Man mister ikke seg selv med en rynke eller to.

• Liker 1
Skrevet

30 ER det nye 20! Og det sier jeg som bare er 23. Hoho, har mangemange herlige år i vente ;)

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Jeg blir 30 i år og synes det er helt kurant i grunn. Hva er egentlig alternativet? Falle død om her og nå i protest mot alderen, eller være drita sur og muggen og få sinnarynker med viten og vilje fordi jeg blir eldre?

Ja i følge kg så råtner hjernen på rot, man får hjertebank bare man går opp en trapp og døden lusker rundt neste hjørnet den dagen man blir 30, man lærer jo så mye nyttig på kg må vite..

Å lære nye ting, bli kjent med nye mennesker, oppdage ny sider, å bli tryggere, se mer, oppdage mer, bli eldre takk og lov for at jeg har planer om det og gleder meg ikke minst i grunn.

Gleder meg til å være den samme barnslige og lekne kvinnen som jeg nå er om et år. Man mister ikke seg selv med en rynke eller to.

Er det du på bildet?

Skrevet

Er det du på bildet?

Nei er nok ikke det nei..

Gjest Malanthor
Skrevet

Ett år mindre igjen av livet. Ett skritt nærmere sykdom og demens. Er da ingen som er glade for og bli eldre. :fnise:

Gjest Winza
Skrevet

Nei er nok ikke det nei..

HVEm er det da?

Skrevet (endret)

HVEm er det da?

Du der aner jeg faktisk ikke. Jeg ble selv dritlei av alle sexy " kom og ta meg opp etter veggen for jeg er så deilig" avatarer her inne på kg og googlet crazy ugly woman og han her sjarm fyren dukket opp. Tror ikke det sto navnet hans på siden.

Endret av skreppamedleppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...