AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Hei! Jeg bruker nettleseren Google Chrome og skulle hatt lastet ned ny verson av java. Har prøvd og lastet ned flerw forskjellige java'er men det kommer bare att jeg må ha 10.8.7 eller nyere. Jeg har en Macbook Pro OS X 10.6.7 Er det noen som kan være så snill å legge inn link her som støtter java til min verson av Mac?:-)Anonymous poster hash: 86489...c3b
Blåbært Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Google Chrome støtter ikke Java på mac, det står på Java sine sider 1
frkhegee Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Har ikke prøvd og laste ned i safari:-) men da skal jeg prøve der. Det viste jeg ikke å ikke har jeg sett det heller. Da er det ikke rart jeg sliter:p Takk for tipset!
Gjest Blomst83 Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Har ikke prøvd og laste ned i safari:-) men da skal jeg prøve der. Det viste jeg ikke å ikke har jeg sett det heller. Da er det ikke rart jeg sliter:p Takk for tipset! Regner med at du skal få det til nå.Jeg bruker vamsligvis fierfox,men skal jeg bruke java må jeg ty til safari. Edit: Skrivefeil Endret 24. mars 2014 av Blomst83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå