Gå til innhold

Han fant visst ut hvem jeg er, nå vil han ikke treffe meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi spleiset meg med en kompis hun mente ville passe perfekt til meg. Vi avtalte tidspunkt for en middag for to, men plutselig ble han veldig careface. Svarte bare kort på mld og tok ikke tlf når jeg ringte......snakket med venninna mi som heldigvis er "herlig-ærlig" mot meg og hun sa at han hadde vært innom jobben min uten at jeg visste det og likte visst ikke det han så, hadde han sagt til henne...

Nå tenker jeg at det var bra vi ikke endte opp på date, han virker veldig umoden. Samtidig føler jeg meg stygg siden han tydeligvis ditchet meg pga utseende:( Møkkamann

Anonymous poster hash: 05822...482

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Chloe87
Skrevet

Ikke bry deg om det, du er nok pen. Han er nok som en av klysene i Paradise hotell som tror han er Guds gave til kvinnen. Vær glad det ikke ble noen date!

Skrevet

Huff, jeg skjønner at det føles kjipt, ikke minst for selvtilliten.. Men, bare husk at en slik mann (som ikke engang gidder å snakke med deg) er ikke du interessert i uansett og det finnes uten tvil masse menn der ute som synes du er flott og attraktiv! :)

• Liker 5
Skrevet

Det er kjipt, men sånt gjør nok jenter med gutter også.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Usj for en umoden mann, jaja, så han baserer alt på utseende, fint for ham. Vær glad du slapp å gå på den daten så han kunne såre deg midt oppi ansiktet ved å bli "careface" allerede da.

En normalt oppegående person med folkeskikk hadde hverken sagt eller gjort det på den måten, det hadde i allefall ikke jeg.

Anonymous poster hash: be9a3...64a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk at menn har ulik smak. Og takk for det! :)

Noen vil ha høye damer, og andre lave igjen.

Jenter med mørkt, lyst hår osv..

Jeg synes selv at jeg ser ok ut:) Men synet på utseendet mitt er delt blandt menn. Så slik er det.

Anonymous poster hash: 3ea11...c40

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For en idiot! Tenk på hva han gikk glipp av, og fryd deg over det!

Anonymous poster hash: 3abe0...0ca
AnonymBruker
Skrevet

Vet du, jeg hadde bare ledd av det, og bedt venninna mi si til han at han er dum som kun går på utseendet, og at han nå hadde mista sjansen til å bli kjent med meg. (Og ja, jeg er en bra kvinne).

Anonymous poster hash: 8066d...1ab
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Argh, jeg hater sånn spleising. Der har du en som tror og mener at to man kjenner er et perfect match, men mest sannsynlig blir de blendet av at de liker begge, og skulle likt å se mer til dere begge to - double dates... grøss. Det pleier sjeldent å gå bra, så det var sikkert like greit at det gikk som det gikk.

Anonymous poster hash: a00b9...4a0
  • Liker 1
Skrevet

Vær glad for det, du avverget å kaste bort en date på en idiot som ikke tok seg tid til å bli kjent med deg engang.

• Liker 4
Skrevet

Åherregud!!! Spar meg for disse politisk korrekte svarene!!!

Alle har pereferanser utseendemessig!! Man trenger ikke være en idiot selv om man mener noen ikke appelerer utseendemessig.

Det betyr ikke at ts er stygg men at han ønsket noe annet.

• Liker 10
Gjest Violetta
Skrevet

Kanskje han ikke likte utseendet ditt, kanskje du gjorde noe akkurat da som ga han et dårlig inntrykk. Samme det, han var ikke ment for deg.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Da slapp du hvert fall å kaste bort den kvelden :)

• Liker 3
Skrevet

Venninna mi spleiset meg med en kompis hun mente ville passe perfekt til meg. Vi avtalte tidspunkt for en middag for to, men plutselig ble han veldig careface. Svarte bare kort på mld og tok ikke tlf når jeg ringte......snakket med venninna mi som heldigvis er "herlig-ærlig" mot meg og hun sa at han hadde vært innom jobben min uten at jeg visste det og likte visst ikke det han så, hadde han sagt til henne...

Nå tenker jeg at det var bra vi ikke endte opp på date, han virker veldig umoden. Samtidig føler jeg meg stygg siden han tydeligvis ditchet meg pga utseende:( MøkkamannAnonymous poster hash: 05822...482

Ikke føl deg stygg for det da. Om han ikke synes at du er noe for han, så betyr ikke det at du er stygg. Tenk så,deilig å finne ut dette FØR du går på date med han. Hans tap.

Og om du snur på det, og ei dame hadde gjort det som han gjorde, tror du ham hadde tenkt sånn? Nei kast ikke bort en kalorier på dette.

Husk at alle synes ikke at Jennifer Aniston eller Brad Pitt er så pene som man skal ha det til heller.

AnonymBruker
Skrevet

Det er aldri gøy når selvbildet/egoet vårt for en liten støyt, slik i dette tilfelle. Noen ganger møter vi på folk som er OK/bra i våre øyne,men det blir ikke alltid gjengjeldt.

Man føler seg stygg og mislykket og begynner å lure på hva som er feilen ved en selv.

Følte du deg stygg før du kom i kontakt med han og før du fikk vite at han ikke likte deg utseendemessig?

Du hadde det helt fint før, bare å komme seg opp igjen og move on.

Du var simpelthen ikke det han så etter, verre er det ikke. Han trenger ikke være en dust for det om. Du kan trøste deg med at han sikkert ikke er alle jenters type utseendemessig heller - and that's a fact.

Anonymous poster hash: e4497...6e9
Gjest Gjest
Skrevet

Synes venninna kunne ha anstrengt seg for å være snill også da.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du bare minnet han om eksen hans? At det var noe med utseendet ditt som lignet ei han er ferdig med og ikke knytter så gode minner til?

Jeg rygger om jeg treffer på en som ligner eksen min. Men litt dumt, da. Man kan jo gå glipp av å bli kjent med et helt ok menneske.

• Liker 1
Skrevet

Åherregud!!! Spar meg for disse politisk korrekte svarene!!!

Alle har pereferanser utseendemessig!! Man trenger ikke være en idiot selv om man mener noen ikke appelerer utseendemessig.

Det betyr ikke at ts er stygg men at han ønsket noe annet.

Kunne ikke vært mer enig.

Skrevet

Synes venninna kunne ha anstrengt seg for å være snill også da.

Var ikke hun snill da,som var ærlig? Skjønner det som om at TS satte pris på det, siden hun sier herlig-ærlig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...