AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Alle som har vært i USA har vel lagt merke til de utrolig mange reklamepausene på tv. Man blir blæsta med masse reklame på kort tid. Så utrolig slitsomt! Jeg blir sur når det tar meg en time å se en episode av south park liksom.. Er jo klar over at dette er for å tjene penger, men så mye og så ofte? Hvorfor? Anonymous poster hash: 31f1a...904
Druid Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Alle som har vært i USA har vel lagt merke til de utrolig mange reklamepausene på tv. Man blir blæsta med masse reklame på kort tid. Så utrolig slitsomt! Jeg blir sur når det tar meg en time å se en episode av south park liksom.. Er jo klar over at dette er for å tjene penger, men så mye og så ofte? Hvorfor? Anonymous poster hash: 31f1a...904 Kommerisiell drift. TV-programmene er der for sikre øyner tv-kanalen kan selge til reklameleverandør. Dette er konsekvensen av et marked på vei i kollaps.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Kommerisiell drift. TV-programmene er der for sikre øyner tv-kanalen kan selge til reklameleverandør. Dette er konsekvensen av et marked på vei i kollaps. Ja, greit nok det, men jeg blir så utrolig irritert når jeg skal se på en serie, film etc også tar det fuckings evigheter pga all reklamen! Kan man spole over reklamen med tevo-boksen? Anonymous poster hash: 31f1a...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå