AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Jeg begynner å lure på om jeg er for kravstor. Jeg har en kjæreste som er veldig busy. Jeg har ikke kjent han når han har et normalt liv. Det er enda en stund det vil være så travelt for han. Har snakket mye om hva som er utfordringen våres og det endte med at det ble slutt en periode. Vi klarte ikke være fra hverandre. Han har ikke tid til å svare på meldinger og vi får alt for lite kvalitetstid sammen. Har dere noen tips til meg ang hvordan jeg kan slå meg til ro med at det er bare pga han er travel? Det virker ikke som det blir bedre. Jeg trenger mer kontakt, men vil ikke mase mer på han. Han sier han elsker meg og er god når vi først møtes. Kanskje jeg ikke bør ha noen forventinger til han/oss før han er ferdig med prosjektet sitt? Han sliter nok med følelsen av å ikke strekke til, men samtidig kreves det jo litt å være i et forhold tross alt man er travel. Vi har begge barn fra før, noe som også et en utfordring.Anonymous poster hash: 5e9fc...262
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Hva har innlegget ditt med overskriften å gjøre? Anonymous poster hash: 90f22...486
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Må legge til at for liten tid sammen har vært et problem fra starten av. Jeg blir usikker og er alltid der når han er klar, men sånn skal det jo ikke være. Når det ble slutt var det ikke måte på hva han sa ang hva som måtte til. Jeg mener at så lenge vi har det sånnt, må vi bli flinkere til å planlegge ut i fra den lille tiden vi kan være sammen. Skulle ikke tro det kostet så mye å sende en meld og si at i dag er jeg travel og det er defor han er så fraværende:/Anonymous poster hash: 5e9fc...262
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Jeg begynnte på et innlegg rundt det spm, men ser nå at det ble feil.Anonymous poster hash: 5e9fc...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå