Bitte Skrevet 4. juni 2004 #1 Skrevet 4. juni 2004 Noen som vet hvor jeg kan ta grønt kort for å lære å spille golf,og hvor mye det koster? (Gjerne også hvor lang tid det tar) Del gjerne også erfaringer fra kurset.
Tvilling76 Skrevet 4. juni 2004 #2 Skrevet 4. juni 2004 Min mann har prøven sin idag. :-) Han tar det på Groruddalen Golfklubb (på Vestli). Mener å huske at han betalte 1500,-. I tillegg har han hatt 1 pro time før eksamen idag. Han var på kurs 3 kvelder. I tillegg har han selvsagt øvd mye på egenhånd. Her finner du forøvrig mer info. Eller her Golf.no Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #3 Skrevet 4. juni 2004 Hei! Huseby og Hankø golfbane er en nyoppstartet bane i Fredrikstad. Der koster kurset kr. 1000,- og går over en helg tror jeg. Lykke til!
Tvilling76 Skrevet 4. juni 2004 #4 Skrevet 4. juni 2004 Hei! Huseby og Hankø golfbane er en nyoppstartet bane i Fredrikstad. Der koster kurset kr. 1000,- og går over en helg tror jeg. Lykke til! Kursene koster ofte fra 600,-, men så kommer evnt protimer i tillegg og de koster fra 400,- pr stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå