AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 jeg er slank, har en liten "sprett" rompe og ellers greie former, meeen armene mine er tynne og blodårene synes. Hvordan legge på meg og bli kvitt disse tynne/senete armene? Jeg trener styrke tre ganger i uken, mest beinøvelser...nettopp fordi jeg ikke liker at armene blir sånn senete. Hvordan legge på seg?? Anonymous poster hash: 30261...210
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Spis merAnonymous poster hash: 47dc6...c53
Lila Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Armene dine blir jo ikke større hvis du ikke trener de?
anybody Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 "Senete" blir armene når du har liten fettprosent på armene. Så om du vil ha større armer, uten "sener" må du trene de og få litt høyere fettprosent
Krysanti Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Det finnes mye bra trening for armene som vil gi de mer fylde (muskler). Jeg har en venninne med virkelig pipestilkarmer, og etter to mnd med kettlebelltrening EN dag i uken ser man stor forskjell. Jeg ville trent litt mer enn det da
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Man kan ikke ha lav fettprosent uten at både sener og blodårer synes. Anonymous poster hash: 3d579...fba
Gjest Kim Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Senete armer og tydelige blodårer er noe du bare må leve med, såfremt du ikke velger å bli smellfeit da. Det er bare sånn du er skrudd sammen og ikke så mye du kan gjøre med de tydelige blodårene, hendene mine ser ut som kart over hvordan blodårene er under huden og påvirkes ikke nevnbart om jeg har en fettprosent på noen og tyve eller rundt 15% som nå. Har jeg vert lengre nede, så har blodårene på andre deler av kroppen blitt tydligere, spesielt biceps, halsen og panna. Du kan fint trene armene større uten at de blir "mer senete" du vil selvsagt få mer definerte armer som et resultat av at musklene vokser.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 ok så de blir ikke MER senete av å trene mer? og kan jeg drikke noe type shake som er sunn og som jeg får mer kalorier av per dag? ts Anonymous poster hash: 30261...210
Gjest Kim Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 ok så de blir ikke MER senete av å trene mer? og kan jeg drikke noe type shake som er sunn og som jeg får mer kalorier av per dag? ts Anonymous poster hash: 30261...210 Du får ikke flere sener av å trene, så det forblir slik det er idag. Musklene blir sakte, men sikkert større og vil da selvfølgelig bli noe mer definert. Protenshake får du kjøpt på helsekostbutikker og treningssentere, det er et fint supplement for å få i seg nok proteiner, men det skal ikke erstatte mat!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 neida, jeg må ha det i tillegg til mat for å få i meg nok kalorier. SKal kjøpe en boks i dag jeg da:) takk ts Anonymous poster hash: 30261...210
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå