Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig slik at det er mulig å ikke irritere seg over NOE med kjæresten?

Anonymous poster hash: 9d497...73b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han noen ganger tar litt lette løsninger innen husarbeid, som skaper merarbeid for meg. Men samtidig lykkelig for at han gjør husarbeid :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke begynne å ramse opp en gang.

Anonymous poster hash: 8e794...db2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke begynne å ramse opp en gang.Anonymous poster hash: 8e794...db2

Er det såpass mye??

Anonymous poster hash: 9d497...73b

AnonymBruker
Skrevet

Gidder ikke begynne å ramse opp en gang.

samme her :fnise:

Anonymous poster hash: 46cde...d3b

AnonymBruker
Skrevet

At han er dårlig på å innkludere, planlegge og ta kontakt når vi er borte fra hverandre.

Anonymous poster hash: 2c5ee...b27

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er det såpass mye??Anonymous poster hash: 9d497...73b

men en ting er i hvertfall det at han sjeldent holder det han lover, så stoler ikke på noe av hva han sier lenger omtrent. Hvis han sier han kommer hjem kl 16 til middag kommer han gjerne 16.30 eller 17. Sier han at han skal støvsuge skjer det gjerne ikke før en uke eller to senere (og jeg er tålmodig så da får det bare se helt forjævlig ut) sier han at han skal massere nakken min når han kommer hjem og blabla skjer det ikke. Så kommer det som regel alltid noe i veien hvis vi har lagt litt planer, da skal han BARE først. Så det er vel kanskje det jeg synes er mest synd, at han er upålitelig.

AnonymBruker
Skrevet

men en ting er i hvertfall det at han sjeldent holder det han lover, så stoler ikke på noe av hva han sier lenger omtrent. Hvis han sier han kommer hjem kl 16 til middag kommer han gjerne 16.30 eller 17. Sier han at han skal støvsuge skjer det gjerne ikke før en uke eller to senere (og jeg er tålmodig så da får det bare se helt forjævlig ut) sier han at han skal massere nakken min når han kommer hjem og blabla skjer det ikke. Så kommer det som regel alltid noe i veien hvis vi har lagt litt planer, da skal han BARE først. Så det er vel kanskje det jeg synes er mest synd, at han er upålitelig. Anonymous poster hash: 8e794...db2

ja og så føler jeg ofte at jeg må klare meg selv på mange vis. F.eks hvis det skjer noe med bilen når jeg har den så må jeg ordne det. Han ville at jeg skulle skifte dekkene på bilen hans f.eks. Litt sleip liksom, det liker jeg ikke i det hele tatt. Han skal liksom gjøre det enklest mulig for seg selv noen ganger synes jeg. Vet ikke, han er vel ikke vant til å ha så mye ansvar annet enn for seg selv og da blir man kanskje litt ego når man har levd alene endel år.

Skrevet

A) Han drikker for ofte, og noen ganger for mye. B) Er avhenging av Candy Crush.

• Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet

En ting, at han bor langt unna og vi treffes kun annenhver helg :/

Ellers er han perfekt☺️

AnonymBruker
Skrevet

1) Altfor glad i å spille Fifa på xbox

2) Finnes ikke _noe_ bedre enn fotball på tv, men snookers, volley, ishockey, basket blabla går fint det og. (Sportsidiot)

3) Elsker jobben sin og jobber gledelig overtid (vel og bra det, men kan bli litt lei i lengden)

4) Røyker litt for mye hasj for min del.

Ellers i hjemmet er han flink til å gjøre sin del av husarbeid, fikse bil og gjøre morsomme ting på fritiden. :)

Anonymous poster hash: 6e925...5e4
AnonymBruker
Skrevet

1. Må konstant sitte på pcen, se på tv, iPaden eller telefonen. Eller alle fire samtidig :fnise:

2. Blir veldig fort irritert hvis jeg er irritert. Dette er for så vidt irriterende med begge, da begge to himler med øynene og snakker ikke sammen på et kvarter.

Anonymous poster hash: 1a8b9...fd3
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig veldig lite, vi er samboere og vært sammen i 3 år. Det eneste jeg kommer på som kan være litt irriterende må være at han drikker fra kartonger..

Anonymous poster hash: 062c8...088

Gjest ArmyPrincess
Skrevet (endret)

1. Han kommer for fort når vi har sex

2. Han er bedre enn meg i gaming

3. Han drikker opp all brusen vår

4. Han er så deilig at det er vanskelig å være sint på han.

Endret av ArmyPrincess
AnonymBruker
Skrevet

At hun ikke lar meg ligge med andre kvinner.

Anonymous poster hash: eb48c...624
Skrevet

Eneste jeg kommer på i farten er at han biter negler. Det irriterer meg grensløst!

Skrevet

1. Han er lat

2. Han klarer ikke sette seg inn i andre sin situasjon

3. Han er alt for glad i party og lange nach

4. Han er en sutrekopp

5. Han er for glad i å bli kost med og for dårlig til å kose tilbake

Ble noen punkter gitt. Men er heldigvis ikke sånn hver dag, og ingenting ille :P

AnonymBruker
Skrevet

-Han klemmer ut kviser med to fingre - og ser på hva han fikk ut...før han tørker det av på buksa...

-Han skjenker ikke automatisk (ei heller først , for den del) i glasset mitt om han tar seg noe å drikke som allerede står på bordet.

-Han bruke laaang tid på å komme.....

-Han snorker.

Anonymous poster hash: 2478a...286
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- Rotete
- Spiller for mye
- Dårlig på å ta kontakt når vi er langt unna hverandre
- Blir for full på fest
- Liker ikke å planlegge fremtiden
- Smatter når han koser seg med maten :fnise:

Anonymous poster hash: 94996...0b3
  • Liker 1
Skrevet

Ingenting enda.. Venter bare på at noe skal dukke opp:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...