AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Skrev ett innlegg her tideligere, om at etter ett avstansforhold med kjæresten, så valgte han å slå opp, være utro og holder nå på med denne jenten. Han bor i utlandet og skulle egentlig komme hjem nå, hjem til Norge, slik at vi kunne flytte inn sammen og han skulle fortsette å studere her hjemme. Jeg er jo selvsagt helt knust. Vi har ikke sett hverandre på 3mnd, og han er nå allerede i lag med noen andre. To uker etter han slo opp. Jeg har så lyst å dra å konfronterte han. Snakke med han. Face to face. Jeg vil ikke bare ligge med ned å gi opp. Kanskje han endrer mening når han faktisk ser meg? Hva burde jeg gjøre? Ta flyet over ? Anonymous poster hash: 6f2d7...dbe
Betasuppe Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Skrev ett innlegg her tideligere, om at etter ett avstansforhold med kjæresten, så valgte han å slå opp, være utro og holder nå på med denne jenten. Han bor i utlandet og skulle egentlig komme hjem nå, hjem til Norge, slik at vi kunne flytte inn sammen og han skulle fortsette å studere her hjemme. Jeg er jo selvsagt helt knust. Vi har ikke sett hverandre på 3mnd, og han er nå allerede i lag med noen andre. To uker etter han slo opp. Jeg har så lyst å dra å konfronterte han. Snakke med han. Face to face. Jeg vil ikke bare ligge med ned å gi opp. Kanskje han endrer mening når han faktisk ser meg? Hva burde jeg gjøre? Ta flyet over ?Anonymous poster hash: 6f2d7...dbe Ikke kast bort penger på det. Men du kan jo få tak i jenta på nett han holder på med, og fortelle hva slags fyr han er. 3
lindasc Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Har allerede snakket med henne, til ingen nytte desverre! Hun holder fortsatt på med han! Og jeg sitter her i sorg! Føles veldig bra å vite at hun har tatt noe som er "mitt" om jeg kan si det på den måten!
MissAlba Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Klem til deg Det beste er å ignorere ham, det svir ofte mer enn at man viser sinne/følelser. Jeg ville ikke ha dukket opp uten forvarsel. Tenk at de fortjener hverandre og vær stolt : ) 4
Wonders Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Ikke dra. Det blir bare mere sorg. Ingen tar i mot det de fortjener når de er så feige å gjøre som han. Skriv et åpenhjertlig brev til han uten å poste det. Få alt ut av systemet. Vit at du ikke kunne stoppet han. Man har fri vilje. Men han kan godt få passet påskrevet om han noen gang kommer med ynkelige tilnærmelser igjen. 2
Edvarda Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Skjønner at du vil hevne deg, men jeg tror det bare slår tilbake på deg selv. Han var vel heller ikke utro, hvis han gjorde det slutt og så fikk ny kjæreste. Det er kjipt, men sånt skjer jo.. 1
Marie90 Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Han er allerede sammen med en annen, han ombestemmer seg ikke. Ikke bruk mer energi - kutt kontakt og move on. 1
lindasc Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Skjønner at du vil hevne deg, men jeg tror det bare slår tilbake på deg selv. Han var vel heller ikke utro, hvis han gjorde det slutt og så fikk ny kjæreste. Det er kjipt, men sånt skjer jo.. Han var utro før han slo opp med denne jenten som han nå dater. Så utro var han i aller høyeste grad. De hadde sex lenge før han slo opp med meg.
lindasc Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Det bare føles ut som at jeg gir opp. At jeg ikke kjemper nok. Jeg vet det er dårlig gjort av han og at jeg burde holde meg unna, men klarer ikke å la være å tenke på "hva om" " hva om jeg kommer ned og han ombestemmer seg.
ednul Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 Det bare føles ut som at jeg gir opp. At jeg ikke kjemper nok. Jeg vet det er dårlig gjort av han og at jeg burde holde meg unna, men klarer ikke å la være å tenke på "hva om" " hva om jeg kommer ned og han ombestemmer seg. Vil du virkelig ha en person som kan gjøre noe sant mot deg?... Han har tydlig med sin handling vist at han ikke har noe respekt for deg å dine følelser. da bør du ta det til etteretning å gi faen i hele typen. Garanterer deg du finner en som respekterer deg å ikke er utro 2
Gjest Skrevet 25. mars 2014 #13 Skrevet 25. mars 2014 Fokuser på deg selv. Bygg deg selv opp igjen. Tren. Jobb med utseendet ditt så du får fram dine fineste sider. Og neste gang han er i nærheten, så overser du han glatt. La han se hva han gikk glipp av, men vær utenfor rekkevidden. Husk, du kaster ikke bort tid på en utro dritt. Din hevn blir å gå videre og leve et lykkelig liv, og han har ingen del i det. For om han var utro nå, så er han det igjen når anledningn byr seg. Du har det tøft nå, men det går faktisk over. Og det går raskere over om du jobber deg aktivt igjennom det hele.
Naomi Skrevet 25. mars 2014 #14 Skrevet 25. mars 2014 Skjønner at dette er forferdelig vondt for deg. Jeg synes ikke du skal bruke penger på å reise til han. Kan virkelig forstå behovet ditt for et oppgjør med han, men det kommer ikke til å forandre noe. De to fortjener hverandre og du fortjener langt bedre 1
Kamikatze Skrevet 25. mars 2014 #15 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Livet gir oppturer og nedturer nok, om en ikke skal lime seg fast til folk som bevisst skaper nedturene. Behovet for å prate ut om ting er en jentegreie. Av en eller annen grunn slutter ikke ting til å spinne rundt i hodet deres før de blir ventilert ut gjennom kjeften. Menn har ikke det samme behovet. Han her er ferdig med deg. Hva tror du at du kan oppnå ved å reise dit? Sånn jeg kjenner menneskets og mannens natur er det to mulige utfall: -Du drar dit, han ber deg dra der fra. Du føler deg like ille til mote, og har kastet bort penger til en bortkastet og deprimerende flyreise. -Du drar dit, han lyver og sier seg villig til å prøve, så får han seg, er utro mot hun nye, for siden å legge seg oppå henne igjen. Resultatet blir at du blir enda mer såret, og har kastet bort penger til en kjip og depressiv flyreise. At du er beredt til å kjempe for den du elsker er positivt. Spar det til en som fortjener det når livet kaster skygger over tilværelsen, men ikke til en som selv formørker den. Du skal ikke kjempe for en fyr, dere skal kjempe sammen mot livets mørke krefter. Bruk heller pengene til en solrik ferie sammen med en god venninne, og få litt luftforandring og distraksjoner. Så forkorter du kanskje kjærlighetssorgen noen uker, og glemmer oppgittheten over sviket noen uker kjappere. Han har ikke det samme behovet som deg på en avslutning og en prat. Du oppnår bare å grave hullet du står i dypere. Usj, jeg misunner ikke det følelseshelvetet som river i deg nå. Du må bare prøve å innse at det er over, sånn at du får startet sorgprossessen. Gradvis vil hjerngrumset klarne, men det tar tid. Ikke bruk mer tid enn nødvendig på ham, sånn at du kun ser skotuppen din når din virkelige drømmeprins en dag kommer gallopperende forbi. Endret 25. mars 2014 av Kamikatze 1
Wolfmoon Skrevet 25. mars 2014 #16 Skrevet 25. mars 2014 Du gir da ikke opp, det er ikke mulig å redde noe som han så klart har vist at er over. Og jenta tok dessverre ingenting fra deg, han valgte å være med henne istedet. For all del, vær trist og lei, men å reise utenlands for å konfrontere ham kommer ikke til å føre noe godt med seg i det hele tatt.
Frisørdama Skrevet 25. mars 2014 #17 Skrevet 25. mars 2014 Det bare føles ut som at jeg gir opp. At jeg ikke kjemper nok. Jeg vet det er dårlig gjort av han og at jeg burde holde meg unna, men klarer ikke å la være å tenke på "hva om" " hva om jeg kommer ned og han ombestemmer seg. Han er ikke noe å kjempe for! Han var utro, han er nå sammen henne, hva er det du vil ha tilbake? En mann som du ikke kan stole på, som kommer til å være utro igjen, en som liker ei anna jente????? Ikke mist selvrespekten din, hvis du jakter etter han kommer du til å virke svak og patetisk, vil du det? Du fortjener noe bedre, finn styrken i deg selv og gi slipp. Ikke kontakt han eller henne, gjør ting som får deg til å ha det bra og gå videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå