Gjest Skrållan - ikke innlogget Skrevet 4. juni 2004 #1 Skrevet 4. juni 2004 Er det jeg som har sett syner, eller finnes det en lebestift som skal sitte (altså kyss- og drikkeekte), men med litt glitter i? Mener bestemt å huske de hadde en slags kampanje eller noe på denne på Vita for noen uker siden men hadde så dårlig tid at jeg aldri rakk å få med verken lebestift, merke eller pris....... Noen som vet hva jeg prater om?
Gjest Butterflygirl Skrevet 4. juni 2004 #2 Skrevet 4. juni 2004 Mener du den fra Max Factor eller kanskje fra L'oreal?
Catzy Skrevet 4. juni 2004 #3 Skrevet 4. juni 2004 Du har Max Factor's Lipfinity-merke. De er kysse og drikkeekte. Og så hadde de i hvertfall en sånn glitrete gloss til å legge oppå, i stedet for den vanlige, en gang i fjor. Vet ikke om de har disse glitreglossene lenger. Tror foresten Maybellline hadde noe metalic glitrende opplegg, men vet ikke hvor kysseekte de er. Prøv å finne websidene til div. merker som L'Oreal, Maybelline, Nivea Beaute, L'Oreal og Revlon, og se hva du finner av reklame. Kanskje du kjenner den igjen. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå