Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten har delvis gjort det slutt..Vi har vært sammen i 3 år..Hun sier hun trenger tid til å være singel (vært i et forhold med eksen siden videregående, og traff meg rett etter det ble slutt) samt at hun er usikker på følelsene sine for meg.

Samtidig sier hun at hun vil være mye med meg, og at vi skal ha sex, uten at det blir sånn kjæresteopplegg (kyssing i hverdagen, ta på hverandre etc).

Den ene dagen oppfører hun seg som vi er kjærester, og ser tilsynelatende ut til å ha glemt hva hun har sagt, mens neste dag er det iskaldt igjen. Når vi har vært sammen med hverandre over lengre tid, f eks en hel helg, merker jeg på henne at hun er lei av meg..noe som forsåvidt også ble bekreftet sist gang jeg spurte..hvorpå svaret lød ; Ja, kjenner jeg trenger tid for meg selv, men så er det jo blitt en vane at vi er med hverandre i helgene.. EN VANE?? Jeg trodde vi var med hverandre fordi vi trives i hverandres selskap (noe vi også gjør).

Problemet mitt er at neste gang hun tar kontakt, hopper jeg nærmest i taket og kommer løpende..Jeg er svak, fordi jeg elsker personen men og fordi jeg føler meg ensom uten henne..

Hva gjør jeg??

Anonymous poster hash: 5d7b8...ceb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bli mye mer kostbar mot henne, det er tydelig hun har deg rundt lillefingeren og tror hun kan gjøre hva hun vil, for du vil likevel sitte å vente på henne.

Anonymous poster hash: 9a803...748
  • Liker 4
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Prøv å bygge opp andre aktiviteter som opptar deg slik at ikke HUN utgjør hele vektskålen, forsøk å balansere.

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør jeg??

Du går videre. Finn på ting. Nettdating? Kurs? Venner? Har du noen venninner du kunne tenkt deg å bli kjent med?

Det er nok uansett bedre for dere begge med litt avstand, så vær opptatt. Om du VET at du hopper når hun ringer så slutter du med å ta telefonen. Send i nødsfall en kort melding a'la: "opptatt nå. Var det noe viktig?" Spør hun videre så svar. "Passer dårlig, tar kontakt senere i uka/neste uke" ev. "har ikke tid å snakkes, men om du vil ha sex så kan jeg stikke innom en time på fredag kl 17"

Gi jenten det hun vil ha. :vetikke:

Anonymous poster hash: 795c0...322
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør jeg??

Du går videre. Finn på ting. Nettdating? Kurs? Venner? Har du noen venninner du kunne tenkt deg å bli kjent med?

Det er nok uansett bedre for dere begge med litt avstand, så vær opptatt. Om du VET at du hopper når hun ringer så slutter du med å ta telefonen. Send i nødsfall en kort melding a'la: "opptatt nå. Var det noe viktig?" Spør hun videre så svar. "Passer dårlig, tar kontakt senere i uka/neste uke" ev. "har ikke tid å snakkes, men om du vil ha sex så kan jeg stikke innom en time på fredag kl 17"

Gi jenten det hun vil ha. :vetikke:

Anonymous poster hash: 795c0...322

Jeg har ikke så veldig stort nettverk eller familie. Har jo venner, men folk er mye opptatt med sitt. Dessuten er det hun jeg HAR LYST å være med..Tar meg selv i å avlyse andre ting for å være med henne.

Hun sier hun savner meg veldig til tider, og at hun er veldig ambivalent. Neste dag er hun sikker på at hun ikke vil ha et forhold likevel..Er jo helt rett at hun vet hun har meg når hun vil, men jeg klarer ikke å la vær å avvise henne.

I tillegg vet jeg at hun sjekker facebook-kontoen min og telefonen min, så noe er det vel? Hun hadde vel ikke gjort det om hun ikke bryr seg?

Anonymous poster hash: 5d7b8...ceb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...