Gå til innhold

ikke kvalm...

pondusa

Anbefalte innlegg

:D Go morn alle sammen.

Er nå 8+4 uker på vei, men jeg har enda ikke vært kvalm. Alle jeg har fortalt det til sier at jeg er sååå heldig, men jeg er litt i tvil. Tar meg selv i å tenke at nå er det noe galt med pitteliten. Vel var det litt ubeleilig, men nå gleder vi oss kjempemye!!

Er det andre som heller ikke var kvalm, som kan berolige meg litt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alle som blir kvalme!

Så du kan nok ta det helt med ro!

Selv var jeg kvalm fra uke 10, og da i bare to uker.

Kan jo hende du blir kvalm senere også!

Gammelt kjerringtips er at hvis man er lite kvalm og god form så venter man en gutt!

Stemte her, jeg fikk en gutt jeg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:P Takk Indira, nå er jeg litt lettere. Har også hørt dette med at lite kvalme gir gutt.

Skal snart til legen, så da skal jeg også snakke med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 20 uker på vei, og har vært kvalm i nøyaktig 2 minutter totalt!!!!! Så sett pris på at du er i god form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Jeg er bare 5 uker på vei men har heller ikke merket noe kvalme enda. Kanskje det kommer senere :o

Jaja... Får ta det som det kommer 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke er kvalme, vær takknemlige!

Jeg er nå 8+1 og har vært kvalm siden like før uke 5. Kvalmen henger over meg hver dag, morgen som kveld. Og jeg kaster opp også. Ikke noe morro i det hele tatt.

Kjenner mange som ikke har vært plaget med kvalme i svangerskapet og de har født flotte barn. Så ikke vær redd Vera. :)

Har også hørt at de som ikke er kvalme får gutter og omvendt. Så jeg får kanskje ei lita tulle jeg da!

Kan jo kanskje nevne at de jeg kjenner som ikke har vært kvalme (4 stk) fikk gutter alle sammen!

Den som venter får se. :) Tar imot samme om det er gutt eller jente.

Håper bare kvalmen gir seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. :D

I det forrige svangerskapet mitt var jeg ikke kvalm en eneste dag,og nå er jeg 7 uker på vei med det neste barnet mitt og jeg har enda ikke vært kvalm... :) Det ble forresten gutt første gang.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke kvalm i forrige svangerskap, heller ikke dette.

Fikk jente sist jeg...så "kjærringrådene" det stemmer ikke bestandig de heller :D Uansett blir det spennende å se hva slags kjønn det blir denne gangen!

Klemmer fra

Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap ble jeg kvalm ca i uke 10, spydde nesten hele døgnet, kaffelukt tålte jeg ikke i det hele tatt (enda jeg alltid hadde elsket kaffe!), og kvalmen varte i fire måneder. Fikk en gutt.

I det andre sv.sk. kastet jeg opp kun en gang, pga sterk matlukt, og fantes omtrent ikke kvalm i det hele tatt. Og -fikk en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har heller ikke vært kvalm et sekund! Bare litt sprø i magen. Er nå 7+4 på vei, så det kan jo hende det kommer litt senere. Det plager meg litt at jeg ikke føler meg så veldig gravid, men det er vel typisk for ferskinger! Vi vil ha struttende mager med en gang! Kan nesten ikke vente til det synes ordentlig!

Smil og vær glad så lenge du slipper å være kvalm!

Bare tenkt deg hvordan det hadde vært å ha omgangsjuke hver eneste morgen! Ikke særlig fristende, eller hva?

Helene Harefrøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som blir kvalme!

Så du kan nok ta det helt med ro!

Selv var jeg kvalm fra uke 10, og da i bare to uker.

Kan jo hende du blir kvalm senere også!

Gammelt kjerringtips er at hvis man er lite kvalm og god form så venter man en gutt!

Stemte her, jeg fikk en gutt jeg! :wink:

Stemte ikke på meg sist gang. Jeg var ikke nesten ikke dårlig i det hele tatt, og jeg fikk en jente. :)

Denne gang er jeg mer kvalm så det blir spennende å se hva som kommer nå.

Klem

Cobra

8+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...