Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Jeg skal gå over Vidden i morgen (tenkte å gå fra Ulriken til Fløyen). Jeg har gjort det et par ganger før, men bare om sommeren. Lurer rett og slett på hvordan jeg bør kle meg? Det er jo flott vær, men ikke så veldig varmt. Det jeg har tenkt er ull innerst, en teknisk genser (ganske tynn)/løpetights og en løpejakke. I tillegg lue, hansker og skjerf. Så kanskje en fleece i sekken? Er det for lite klær? Tror dere det er glatt over Vidden nå?

Takker for svar :)

Anonymous poster hash: f21f9...ccf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

God tur - ønsker gjerne en tilbakemelding. Skal til Bergen for første gang til helgen og en av de tingene som står på planen om været holder seg er denne turen... (Er det godt skiltet? Vått? (altså joggesko eller støvler)

Anonymous poster hash: d36fc...f10
AnonymBruker
Skrevet

God tur - ønsker gjerne en tilbakemelding. Skal til Bergen for første gang til helgen og en av de tingene som står på planen om været holder seg er denne turen... (Er det godt skiltet? Vått? (altså joggesko eller støvler)

Anonymous poster hash: d36fc...f10

TS her. Takk! :) Det er ganske greit å finne frem. Litt styr å treffe stien fra Ulriken, men det er pinner man kan følge hele veien. Jeg har alltid gått i joggesko - litt våte partier noen steder, men det har pleid å gå greit. Nå på vinteren vet jeg dessverre ikke, er gjerne litt våtere nå. Er så usikker på hva jeg skal ha på meg selv...

AnonymBruker
Skrevet

Det er myyye snø der oppe nå, snødde ganske mye igår. Jeg hadde nok ventet iallefall en måned!

Anonymous poster hash: bb872...2f7

AnonymBruker
Skrevet

Det er myyye snø der oppe nå, snødde ganske mye igår. Jeg hadde nok ventet iallefall en måned!

Tusen takk for svar! Da tror jeg at jeg venter. Har ikke ordentlige klær til vintertur... Takk :)

Gjest Coolaid
Skrevet

Du trenger ikke vente. Jeg gikk over første søndag i advent for et år siden. Vi var en gjeng med kompiser som hadde avtalt på forhånd. Så viste det seg at det hadde snødd om natten. Det gikk helt fint å gå over selv med en halvmeter med snø. Vannflasker som frøs til is var det eneste problemet. Det går fint an å gå selv i snøvær selv om det er tyngre. Men gå sammen med noen. Godt med klær og gode støvler, mat og drikke er et must. Akkurat nå er det moderat med snø og ikke noe problem :)

Skrevet

Tror jeg ville hatt noe vindtett både utenpå tightsen og på overkroppen.

Var ikke mer enn 3 grader her jeg bor i kveld, er kaldt i luften selv om solen varmet godt tidligere i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...