AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Hei Jeg skal gifte meg i august og har enda ikke fått meg fotograf, og det er mest for at jeg ikke vil bare velge en, men heller ta en som jeg har hørt har gjort det bra. Men nå begynner tiden å gå fra meg og de jeg har hørt fra er fullbooket:/ Jeg skulle ikke ha ventet så lenge, men lurer på om dere hadde noen tips om fotograf i fredrikstad/sarpsborg område? Tenkte bare å ta bilder i studio/et annet sted og ikke heldagsfotograf Takker for alt av svar Anonymous poster hash: 6a1d3...88a
dillyduzit Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Det du eventuelt kan gjøre er å ta kontakt med noen som studerer foto (gjerne siste året i utdanningen). De fleste har portfolio'er ute på nettet og er villige til å reise. Eventuelt kan du sende meg en pm, så kan jeg sende deg noen navn + linker på folk jeg gikk i klasse med når jeg studerte foto og er generelt gode fotografer.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Okai det er noe å tenke på. Takk Anonymous poster hash: 6a1d3...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå