roadkiller Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Jeg har møtt en fyr 4 ganger og har følt at kjemien er bra og vi har hatt det gøy. Nå har jeg ikke hørt fra han på veeeldig mange dager, og føler egentlig at han ikke er så interessert lenger.. Så da er spørsmålet mitt, hva skal jeg si? Blir det for drøyt å sende en melding der jeg spør direkte om han ikke er interessert i å bli bedre kjent? For det er jo alltid greit å vite, sånn at man slipper å sitte å GRUBLE seg blå. 1
Samosa Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Er i samme situasjon selv! Føler med deg og følger dette innlegget
Timza Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 For drøyt å sende en melding? Nei. Send en melding og få svar på det du lurer på, så slipper du å kaste mer tid på de tankene.
roadkiller Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2014 Jeg er så sykt feig. Hva synes dere jeg skal skrive?
Timza Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Jeg er så sykt feig. Hva synes dere jeg skal skrive? Skriv det du lurer på...
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Jeg er og litt i samme situasjon, men jeg er der at jeg skal prøvel å ikke sende melding. Jeg er ganske sikker på at han er interessert, det er bare det at jeg tror han ikke er så glad i sende meldinger..håper jeg hører noe fra han nærmere helgen, hvis ikke så forkaster jeg han Men ja, send en melding og spør han hvis du føler det er noe som skurrer, du har ikke noe å tape på det Skriv: "Hei, takk for sist:) hadde du hatt lyst til å møte meg igjen?:)" Eller noe sånt.. Anonymous poster hash: 03af4...fee
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Jeg var i samme situasjon for ikke så lenge siden, hørte plutselig ikke noe mer fra han. Jeg sendte han melding jeg, spurte rett ut om han egentlig var interessert i å treffes mer. Han svarte "ja, jeg er kjempekeen på det". Uten noe mer konkrete forslag til når vi skulle treffes igjen, hva som var greia med at han hadde blitt helt stille osv. Sendte han ny melding og spurte når han var interessert i å møtes, da fikk jeg bare til svar at han visste ikke helt når han fikk tid.. Viste seg at han hadde møtt en annen dame. Men han turte ikke si det. Anonymous poster hash: ea8d5...48b 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Jeg var i samme situasjon for ikke så lenge siden, hørte plutselig ikke noe mer fra han. Jeg sendte han melding jeg, spurte rett ut om han egentlig var interessert i å treffes mer. Han svarte "ja, jeg er kjempekeen på det". Uten noe mer konkrete forslag til når vi skulle treffes igjen, hva som var greia med at han hadde blitt helt stille osv. Sendte han ny melding og spurte når han var interessert i å møtes, da fikk jeg bare til svar at han visste ikke helt når han fikk tid.. Viste seg at han hadde møtt en annen dame. Men han turte ikke si det. Anonymous poster hash: ea8d5...48b Det der har nettopp skjedd med meg også. Vel, i mitt tilfelle tok han kontakt selv og ville møtes og etter at vi begge skrev vi ville møtes skjedde det ikke noe mer. Og når jeg spurte når fikk jeg aldri svar. Så til TS, jeg ville anbefale deg å ikke ta kontakt. For det kan hende han blir unnvikende, og når det har gått så lang tid og han ikke har hatt kontakt kan det være han ikke er interessert. Anonymous poster hash: c9025...38c 3
Zienna Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Jeg hadde ikke skrevet noe som helst! Når fyren ikke gir lyd fra seg er det signal nok. Det blir tusen ganger større nederlag om du sender melding nå, og ikke får svar.Hva er det med oss kvinner som alltid skal ha forklaring på alt? 7
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Jeg hadde ikke skrevet noe som helst! Når fyren ikke gir lyd fra seg er det signal nok. Det blir tusen ganger større nederlag om du sender melding nå, og ikke får svar. Hva er det med oss kvinner som alltid skal ha forklaring på alt? Slik at man kan få et konkret svar og forholde seg til, så slipper man å gå å spinne på disse tankene. Jeg hadde sendt melding og hadde hatt lyst til å vite. Svarer han ikke da, er han ikke interessert. Anonymous poster hash: 96c4e...11a 2
Zienna Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Jeg vet, så tro ikke at jeg ikke har vært der. Men jeg vet også at nederlaget blir dobbelt.Om TS vet at initiativet burde vært hans, og ikke hennes, så bør hun la være. Må hun skrive noe, så kan hun spørre om alt er ok med ham. Ikke grave etter forklaring.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #12 Skrevet 25. mars 2014 Send melding å spør da vet du hvor du har han. Selvsagt er det et nederlag viss han ikke er interessert, men da slipper du iallfall å tenke mer på han! Anonymous poster hash: f3ec4...0c0 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #13 Skrevet 25. mars 2014 Hadde ventet litt nærmere helga og da sendt han en mld der jeg lurer på om han har lyst og finne på noe til helgen. Svaret du får da sier jo mye. Anonymous poster hash: 5cb6a...75d
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #14 Skrevet 25. mars 2014 Sånn generelt, hvis en fyr ikke svarer/tar kontakt på flere dager så er det stor sannsynlighet fordi han ikke lenger er interessert. Samtidig så er det også vanlig at menn (eller damer også for den saks skyld) slutter å svare fordi de oppfatter laber interesse fra den andre parten. Med andre ord, du har heller ikke sendt melding på flere dager- for alt du vet lurer han kanskje også på hvorfor du er blitt så stille. Poenget her er at du kan ikke lese tankene hans, og hvis du vil vite hva han vil/tenker om dere, så er det bare å spørre. Send en melding, spør hva han driver med og om han er interessert i å treffes/date/kino/whatever, Da har du gjort ditt, og så blir det hans tur til å ta initiativ hvis han virkelig er interessert. Det virker som om mange, spesielt vi damer, oppfatter det som et nederlag hvis vi må skrive melding/ta kontakt først. Det er først patetisk hvis man ikke tar flere hint og ikke klarer å holde fingrene vekk fra mobilen.Men det er en annen sak. Verre er det virkelig ikke. Det verste du kan gjøre er å overtenke. Send en melding og spør. Du kan faktisk bli positivt overrasket! Det verste som kan skje er at han ikke viser interesse,men da vet du det iallefall og kan date noen andre istedet Anonymous poster hash: b7b29...858 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #15 Skrevet 25. mars 2014 Jeg vet, så tro ikke at jeg ikke har vært der. Men jeg vet også at nederlaget blir dobbelt.Om TS vet at initiativet burde vært hans, og ikke hennes, så bør hun la være. Må hun skrive noe, så kan hun spørre om alt er ok med ham. Ikke grave etter forklaring. Men om nederlaget er dobbelt, så vet i hvertfall. Better to have loved and lost, than to never have loved again ;-).Anonymous poster hash: c3d6d...8ca
Zienna Skrevet 25. mars 2014 #16 Skrevet 25. mars 2014 Jeg forstår behovet for avklaring, og føler du at det er viktig for deg å få vite sikkert, så skriv! Stolthet er ikke alltid av det gode, og jeg har sikkert altfor mye av det.. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #17 Skrevet 25. mars 2014 Du gjør ingenting. Han liker deg ikke. Anonymous poster hash: 3bf40...269
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #18 Skrevet 25. mars 2014 Det der har nettopp skjedd med meg også. Vel, i mitt tilfelle tok han kontakt selv og ville møtes og etter at vi begge skrev vi ville møtes skjedde det ikke noe mer. Og når jeg spurte når fikk jeg aldri svar. Så til TS, jeg ville anbefale deg å ikke ta kontakt. For det kan hende han blir unnvikende, og når det har gått så lang tid og han ikke har hatt kontakt kan det være han ikke er interessert. Anonymous poster hash: c9025...38c En slik fyr dater jeg og. Blir snart gal Fredag forrige uke tok han kontakt (igjen),sa han følte seg bedre (har vært syk en stund) og foreslo å møtes søndag. Jeg hadde jobbehelg og visste jeg kom til å bli sliten, men sa det var greit å møtes etter jobb. Han spurte når jeg var ferdig på jobb, og skulle lage middag til meg sa han. Lørdagen kom og alt virket normalt. Han bekreftet at vi sikkert kunne møtes søndag og kunne avtale nærmere søndag formiddag. Da jeg like før jobbslutt på søndag ikke hadde hørt noe,sendte jeg en sms og spurte om og evt når vi skulle møtes. Fikk ikke noe svar. Har enda ikke hørt noe fra ham og jeg vet han var og fortsatt er hjemme alene, og var det på søndag også Dette har skjedd mange ganger før også...har latt det passere fordi han har vært syk (psykisk) men begynner å bli møkka lei dette nå Han dukker alltid opp igjen og jeg tilgir ham hver gang og hater mer selv for det etterpå TS: La ham seile sin egen sjø om han ikke svarer, men send en direkte melding og spør. Bedre å vite enn å gruble. Er han voksen og seriøs svarer han ærlig. Anonymous poster hash: e1f81...dde
Meline37 Skrevet 25. mars 2014 #19 Skrevet 25. mars 2014 Jeg hadde ikke skrevet noe som helst! Når fyren ikke gir lyd fra seg er det signal nok. Det blir tusen ganger større nederlag om du sender melding nå, og ikke får svar. Hva er det med oss kvinner som alltid skal ha forklaring på alt? Helt enig. Jeg hadde ikke sendt noe. Jeg hadde tatt hintet, hvis jeg hadde skrevet sist og han hadde ikke svart tilbake på flere dager. Da hadde jeg tenkt at han var uinteressert, og hadde ikke orket mer bry med det... Er veldig trist å få beskjeden: jeg er ikke interessert eller noe og. Det synes ihvertfall jeg. Da er det bedre å bare være stille. 1
roadkiller Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 26. mars 2014 Det er ikke det at han ikke svarer om jeg sender. Han svarer med en gang, men jeg har tatt insj sist gang, og tenker at det ligger i lufta at det er "hannes tur" om dere skjønner. Jeg har ikke lyst til å drive å mase, men jeg er så vinglete og kommer ikke til å klare å legge det helt fra meg før jeg har fått klar beskjed, rett og slett! Må være et gen det der.. :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå