Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hele skjedde forrige uke. Jeg våknet opp samtidig som han, lagde frokost til begge to. Han dro på jobb og jeg satt meg i sofaen for å se på tv. Jeg sovnet på sofaen men våknet av at noen kom inn døren. Han trodde jeg sov, hentet det han hadde glemt. Kysset meg og dro på jobb.

Da han kom hjem den dagen spiste vi middag som normalt, vi satt oss i sofaen og pratet litt. Så slapp han bomben: "Jeg tror ikke jeg skal ha noen kjæreste nå jeg". Uten noen forvarsel, ingen signaler. Alt hadde vært normalt og koselig, til den ettermiddagen. Jeg knuste. Jeg er ødelagt. Jeg forstår ikke. Han sier han trenger litt tid, men samtidig sier han at det er over. Han vil prate med meg, men ikke om hvorfor.

Jeg flyttet langt unna kjente og kjære for å være sammen med denne mannen. Hele livet mitt ligger i den leiligheten. Jeg har har fått nye venner, ny jobb og utsatt noe av utdannelsen min for å være med han. Jeg elsker han. Han er mitt alt. Og så knuser han meg. Kaster meg vekk. Jeg klarer ikke spise, ikke sove. Ingenting. Jeg orker rett og slett ikke være den som taper enda en gang. Jeg trodde jeg endelig hadde funnet den rette. Han kjente meg inn og ut.

Jeg vil rett og slett ikke mer.

Og dere kan si hva dere vil om "det blir bedre" og "gi det litt tid" men jeg har fått nok. Jeg klarer virkelig ikke mer. Han har ødelagt meg. Jeg står helt alene, uten et sted å bo, uten venner og uten familien min.

Anonymous poster hash: c2b28...349
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:hug:

Husk til senere at du må ha flere ben å stå på. Hvis han skal bli ansvarlig for hele din lykke blir det for tungt for ett menneske. Fokuser på å ha mennesker du er glad i rundt deg uansett - ikke bare din romantiske partner.

Anonymous poster hash: 824b3...41c
  • Liker 6
Skrevet

Åh, det er så vondt og jeg føler så med deg! Nå er det lenge siden det var meg, men fortsatt så kort tid at jeg husker akkurat hvordan det var. Jeg vet du ikke vil høre det, men det blir bedre! Det kommer til å være helt jævlig en lang stund og du må jobbe aktivt for å komme videre, men en dag vil du merke at det plutselig føles litt bedre og så føles det plutselig mye bedre og det vil være så deilig!

Ta deg tid til å gjøre noe for deg selv nå. Hva som helst, det behøver ikke være mye. Dra til en god venninne, ta en spakveld for deg selv eller rett og slett en weekendtur til utlandet. Hva som helst som du har mulighet til!

God klem til deg!

• Liker 1
Skrevet

Alltid sørg for at du har noe å falle tilbake på. Uheldigvis kan og vil parforhold ende på et myntkast. Jeg føler med deg og håper du finner veien tilbake. Nå er du i alle fall en erfaring rikere, ønsker deg lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Han burde da kunne gi deg en grunn, syns jeg!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...