AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Kjæresten min sier at han aldri ville hatt sex med en neger, at han ikke synes asiater er pene og er generelt imot at jeg skal ta selvbruning. Å sole meg er ok, men selvbruning er feil. Men han har venner som er både negere og asiater. Han behandler ikke dem annerledes enn han behandler andre. Anonymous poster hash: a1d20...bb8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Kan godt hende han er rasist, men ingenting av det du skrev der tydet på det Anonymous poster hash: e48bf...144 4
Marie90 Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Hva har selvbruning med rasisme å gjore? Mange synes det er stygt. 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Kjæresten min sier at han aldri ville hatt sex med en neger, at han ikke synes asiater er pene og er generelt imot at jeg skal ta selvbruning. Å sole meg er ok, men selvbruning er feil. Men han har venner som er både negere og asiater. Han behandler ikke dem annerledes enn han behandler andre.Anonymous poster hash: a1d20...bb8 Tviler på at han er rasist, han har bare preferanser som utelukker afrikanere og asiater. Selv har jeg sett veldig få afrikanere (ikke mulater) som jeg synes er pene. Det har ingenting med at de er neger å gjøre, det er bare slik at utseende deres ikke tiltrekker meg. Sør-Amerikanere synes jeg generelt sett heller ikke er veldig flotte. Det har ingenting med rasisme å gjøre, det er bare slik kroppen (hodet) mitt reagerer. Typen din har kanskje bare en fetish for hvite/bleike damer hvis han ikke vil du skal bli brun. Selv synes jeg solbrune damer er veldig fine. Anonymous poster hash: 78324...635 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Hva har selvbruning med rasisme å gjore? Mange synes det er stygt. Han vil generelt ikke at jeg skal bli for brun. Bruker moderat selvbruning så er bare snakk om å bli noen toner brunere, ikke gul eller orange. Anonymous poster hash: a1d20...bb8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Tviler på at han er rasist, han har bare preferanser som utelukker afrikanere og asiater. Selv har jeg sett veldig få afrikanere (ikke mulater) som jeg synes er pene. Det har ingenting med at de er neger å gjøre, det er bare slik at utseende deres ikke tiltrekker meg. Sør-Amerikanere synes jeg generelt sett heller ikke er veldig flotte. Det har ingenting med rasisme å gjøre, det er bare slik kroppen (hodet) mitt reagerer. Typen din har kanskje bare en fetish for hvite/bleike damer hvis han ikke vil du skal bli brun. Selv synes jeg solbrune damer er veldig fine.Anonymous poster hash: 78324...635 Jeg hadde inntrykket av at alle menn likte asiater. Så skjønner ikke at han ikke gjør det. Og heller ikke at han synes bleik hud er fint. Ser jo bare tjukkere ut med bleik hud og blir litt rødlig. Anonymous poster hash: a1d20...bb8
Gjest chisandra Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Ingenting rasistisk i det du forteller her hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Ut ifra det du forteller er det ingenting som tyder på at han er en rasist. Jeg ble kalt rasist da jeg avviste en mørkhudet kvinne. Hun var overbevist om at det var på grunn av hudfargen. Hun var ikke vant til avvisning, tror jeg. Det må kunne være lov til å si nei, når man ikke føler noen attraksjon. Anonymous poster hash: ac898...bc4 1
Marie90 Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Han vil generelt ikke at jeg skal bli for brun. Bruker moderat selvbruning så er bare snakk om å bli noen toner brunere, ikke gul eller orange.Anonymous poster hash: a1d20...bb8 Hvis du "faar lov" aa sole deg saa er det jo selvbruningen som er problemet. Selv om man gjor det "moderat" saa ser selvbruning annerledes ut enn vanlig brun hud etter soling. Det har uansett ingenting med rasisme aa gjore. Jeg synes de fleste som er naturlig bleke ser best ut slik de er, evt. med litt farve paa kroppen. 1
LexSuperior Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Altså, jeg er generelt lite tiltrukket av asiatere eller personer som er mørkhudet, men det gjør meg da ikke til en rasist? Jeg har jo mange utenlandske venner, bare tenner ikke på dem..
chouette Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 Han behandler dem ikke annerledes enn sine lyshudede venner, det sier du selv. Så nei, han er på ingen måte rasist.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #13 Skrevet 24. mars 2014 det med at han ikke vil ha sex med noen av en annen "rase" om det er lov til å si det har jo med hva han tenner på. jeg heller kunne ikke hatt sex med en mørkhudet, av den enkle grunn at jeg ikke tenner på det. men jeg har mange gode venner som er afrikanere, asiatere osv fordi. Anonymous poster hash: 90c29...6d9
Gjest lillelarve Skrevet 24. mars 2014 #14 Skrevet 24. mars 2014 Det virker ikke sånn. Det kan godt hende han rett og slett bare ikke tenner på mørkhudede. Det er ikke rasitisk.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #15 Skrevet 24. mars 2014 Han er ikke rasist, Ts. Anonymous poster hash: c4395...8f8
Gjest Elseby13 Skrevet 24. mars 2014 #17 Skrevet 24. mars 2014 Han er ikke rasist, men hva med deg? Det er 2014, du BURDE vite at ordet neger oppfattes som sterkt nedsettende. En ting er damer på 60-åra dra bygda, men når unge og oppegående mennesker sier dette ordet, blir jeg oppgitt.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #18 Skrevet 24. mars 2014 Han er ikke rasist, men hva med deg? Det er 2014, du BURDE vite at ordet neger oppfattes som sterkt nedsettende. En ting er damer på 60-åra dra bygda, men når unge og oppegående mennesker sier dette ordet, blir jeg oppgitt. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle skrive det ordet. Men det var det som var lettest for å få frem poenget mitt. Vil ikke si jeg er rasist, har en ex fra Kenya og en annen fra Sri Lanka. Anonymous poster hash: a1d20...bb8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #19 Skrevet 24. mars 2014 Kjæresten min sier at han aldri ville hatt sex med en neger, at han ikke synes asiater er pene og er generelt imot at jeg skal ta selvbruning. Å sole meg er ok, men selvbruning er feil. Men han har venner som er både negere og asiater. Han behandler ikke dem annerledes enn han behandler andre.Anonymous poster hash: a1d20...bb8 Nei, det er han ikke Anonymous poster hash: 4baac...4bf
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #20 Skrevet 24. mars 2014 Ja han er rasist. Ja, det er rasistisk å utelukke flere millioner mennesker på den måten, av dere alle. Afrikanere ser utrolig ulike ut, avhengig av hvor i Afrika de er fra. Samme med asiatere og arabere, og også hvite. Kjære vene.. Anonymous poster hash: 93e70...f38 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå