Romla Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Hei, jeg har nå vært singel i litt over 1,5 år nå og merker at jeg begynner å bli dritt lei mannfolk. Grunnen til dette er at de mennene som jeg har vært bort i i løpet av min singelperiode har bare endt med skuffelse. Såklart så har jeg hatt noen som bare har vært for morro skyld Men de mennene som jeg faktisk har vert interresert i har av en eller annen grunn bare sluttet å snakke med meg eller sluttet å svare på tekstmeldinger. Jeg har lenge lurt på om det er meg som er for pågående, men når jeg har snakket med de jeg bor med (som er ganske ærlige) så sier de at jeg ikke har vært det. Nå har dette skjedd meg 3 ganger, der den siste var senest i går. Det som skjer er at de svarer på meldinger og sender meldinger til meg i noen dager for så å bli korte i svarene og etterhvert ikke svarer på meldinger. Hva er greia med det? Kan ikke de bare si til meg at de ikke er interreserte hvis det er det som er greia? Det er så frustrerende og jeg merker at jeg blir nedstemt av at jeg hele tiden blir skuffet. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Mister de interessen før eller etter sex? Anonymous poster hash: ca8f6...74e
Romla Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2014 Mister de interessen før eller etter sex? Anonymous poster hash: ca8f6...74e Såklart er det etter, men det er gjerne etter at vi har holdt på ei stund.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Har akkurat samme greia. Men det er med kvinner. Blir ikke klok på dem. Føler jeg gir opp snart jeg og. Anonymous poster hash: ef1e9...e96 2
Romla Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2014 Har akkurat samme greia. Men det er med kvinner. Blir ikke klok på dem. Føler jeg gir opp snart jeg og. Anonymous poster hash: ef1e9...e96 Skal ikke være enkelt nei. Tror det er mange som er konflinksky og har noen ganger vurdert å bare sende melding og spør hva greia er. Er bare det at jeg vil ikke fremstå som "bitchy". Er skikkelig frustrerende, men samtidig så tror jeg kanskje at jeg blir litt fort betatt. Som igjen fører til at jeg blir fort såret.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Såklart er det etter, men det er gjerne etter at vi har holdt på ei stund. Da er det jo en mulighet for at det ikke er deg det er noe galt med, men at de du har gått etter aldri har vært interessert i et forhold fra starten av. Anonymous poster hash: ca8f6...74e
Romla Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2014 Da er det jo en mulighet for at det ikke er deg det er noe galt med, men at de du har gått etter aldri har vært interessert i et forhold fra starten av. Anonymous poster hash: ca8f6...74e Ja, det er nok en mulighet. Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke bare kan si det da. Jeg syns det er mer skuffende å bli ignorert enn at de forteller sannheten. Hva gjør man med slikt?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Jeg liker tilnærmingen "det er noe feil med alle andre". Hvis du ikke får det til å funke med noen så kan det være hensiktsmessig å rette spørsmålet mot seg selv. De aller færreste forhold varer livet ut, men hvis du har et mønster på måten du dater som alltid går skeis, så kanskje du skal reflektere rundt et par ting. Anonymous poster hash: ed56e...cc5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Skal ikke være enkelt nei. Tror det er mange som er konflinksky og har noen ganger vurdert å bare sende melding og spør hva greia er. Er bare det at jeg vil ikke fremstå som "bitchy". Er skikkelig frustrerende, men samtidig så tror jeg kanskje at jeg blir litt fort betatt. Som igjen fører til at jeg blir fort såret. Ja, jeg tror det er vanskelig for mange å ta det direkte. De føler at det er like greit å bare la det gå over av seg selv. De kommer jo greit videre selv. Det de ikke tenker på er at den andre kanskje ikke har like lett for å komme seg videre. "Du burde jo visst etter en uke uten kontakt", har jeg fått høre. Jo, jeg tar signaler jeg også, men kommer meg uansett ikke videre uten en avslutning. Har vi kysset, hatt sex, eller trådd over en eller annen intimgrense, og du ser jeg gladelig ønsker mer kontakt, er det da ikke for mye for langt å si ifra at du ikke gidder mer? Har til og med møtt en date ute. Da var hun på date med en annen. Uten å ha gitt beskjed om at hun hadde gått videre. Anonymous poster hash: ef1e9...e96
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Ja, det er nok en mulighet. Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke bare kan si det da. Jeg syns det er mer skuffende å bli ignorert enn at de forteller sannheten. Hva gjør man med slikt? Hmm, er vel flere muligheter her. Kanskje de vil holde deg på gress i tilfelle de vil ha sex med deg igjen, kanskje de synes det er ukomfertabelt å si direkte at de ikke er interessert og at de håper du skjønner det selv. Hvorfor de ikke kan si direkte at de ikke er interessert i et forhold? Det er vel fordi da blir mulighetene deres til å ha sex redusert. Mange jenter er jo ikke interessert i sex hvis mannen sier dette. Anonymous poster hash: ca8f6...74e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Jeg liker tilnærmingen "det er noe feil med alle andre". Hvis du ikke får det til å funke med noen så kan det være hensiktsmessig å rette spørsmålet mot seg selv. De aller færreste forhold varer livet ut, men hvis du har et mønster på måten du dater som alltid går skeis, så kanskje du skal reflektere rundt et par ting. Anonymous poster hash: ed56e...cc5 Det er vel henne det er noe "galt" med uansett, enten går hun etter feil menn, eller så utstråler hun ikke at hun er kjæreste materiale. Anonymous poster hash: ca8f6...74e
Romla Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #12 Skrevet 24. mars 2014 Ja, jeg tror det er vanskelig for mange å ta det direkte. De føler at det er like greit å bare la det gå over av seg selv. De kommer jo greit videre selv. Det de ikke tenker på er at den andre kanskje ikke har like lett for å komme seg videre. "Du burde jo visst etter en uke uten kontakt", har jeg fått høre. Jo, jeg tar signaler jeg også, men kommer meg uansett ikke videre uten en avslutning. Har vi kysset, hatt sex, eller trådd over en eller annen intimgrense, og du ser jeg gladelig ønsker mer kontakt, er det da ikke for mye for langt å si ifra at du ikke gidder mer? Har til og med møtt en date ute. Da var hun på date med en annen. Uten å ha gitt beskjed om at hun hadde gått videre. Anonymous poster hash: ef1e9...e96 [/acronym Noen skjønner virkelig ikke at det er sårende å bli ignorert. Det er helt utrolig at noen bare kan glemme ting og ta så enkelt på situasjoner. Jeg skulle ønske at jeg noen ganger kunne bare gitt mer faen, men har desverre ikke samvittighet til det. 1
Romla Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 24. mars 2014 Jeg liker tilnærmingen "det er noe feil med alle andre". Hvis du ikke får det til å funke med noen så kan det være hensiktsmessig å rette spørsmålet mot seg selv. De aller færreste forhold varer livet ut, men hvis du har et mønster på måten du dater som alltid går skeis, så kanskje du skal reflektere rundt et par ting. Anonymous poster hash: ed56e...cc5 Spennende. Jeg har nok reflektert opp og ned i mente. Det jeg ikke skjønner er hvorfor det bare blir en brå stopp i kommunikasjonen. Den ene dagen har vi det hygggelig og den neste dagen er det full stopp. Ikke svar å få. Jeg mener ikke at det er noe feil med alle andre, og har virkelig lurt på om det er noe feil med meg.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #14 Skrevet 24. mars 2014 Noen skjønner virkelig ikke at det er sårende å bli ignorert. Det er helt utrolig at noen bare kan glemme ting og ta så enkelt på situasjoner. Jeg skulle ønske at jeg noen ganger kunne bare gitt mer faen, men har desverre ikke samvittighet til det. Enig. Det å gi faen ligger dessverre ikke for meg. Jeg bryr meg for mye om folk rundt meg. Anonymous poster hash: ef1e9...e96
Romla Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #15 Skrevet 24. mars 2014 Enig. Det å gi faen ligger dessverre ikke for meg. Jeg bryr meg for mye om folk rundt meg. Anonymous poster hash: ef1e9...e96 Tenker at det er bra at man bryr seg og har samvittighet jeg. Det kan bare til tider bli litt slitsomt
Javob Skrevet 24. mars 2014 #16 Skrevet 24. mars 2014 Kanskje du går etter feil folk. Det er mange som prater om at alle menn er drittsekker osv., men så viser det seg at de går etter helt feil folk.
Romla Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 24. mars 2014 Kanskje du går etter feil folk. Det er mange som prater om at alle menn er drittsekker osv., men så viser det seg at de går etter helt feil folk. Jepp, tror nok at det er det som er greia. Tror rett og slett jeg skal ta en pause fra mannfolk. Er skikkelig lei av å bli skuffa gang på gang. Trodde liksom at han siste var annerledes en de mennene jeg har tidligere vært bort i, men neida.
Gjest Svampebob1 Skrevet 24. mars 2014 #18 Skrevet 24. mars 2014 Spennende. Jeg har nok reflektert opp og ned i mente. Det jeg ikke skjønner er hvorfor det bare blir en brå stopp i kommunikasjonen. Den ene dagen har vi det hygggelig og den neste dagen er det full stopp. Ikke svar å få. Jeg mener ikke at det er noe feil med alle andre, og har virkelig lurt på om det er noe feil med meg. Det er ikke noe feil med deg. Noen synes det er greit å avslutte slik. Jeg synes ikke det. Så hvis det er noe feil med deg, så er det noe feil med meg også :-p 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #19 Skrevet 24. mars 2014 Jeg er jente og jeg skal innrømme at jeg har problemer med å si rett til en fyr at jeg ikke er interessert mer eller ikke interessert i noe forhold. Så da blir det til at jeg lar det skure å gå, svarer høflig på meldinger, unngår å svare direkte på spørsmål om når vi skal treffes igjen osv. Etterhvert "glemmer" jeg å svare på en melding her og der.. Så håper jeg at det bare dør ut av seg selv, at han tar hintet. Som regel gjør det jo det, og skal innrømme at jeg ikke har ofret fyren så mange tanker etterpå da jeg jo ikke var intressert mer.. Kan jo være du har møtt på noen sånne, bare i manneversjon? Nå skal det sies at jeg har fått smake min egen medisin, en fyr jeg ble sykt betatt av gjorde dette mot meg og jeg tror jeg brukte nærmere 5 mnd på å glemme han, men det er vel karma. Anonymous poster hash: 421bb...797
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #20 Skrevet 24. mars 2014 Opplever det samme nå, og det gjør vondt.. Men de som ikke klarer å gi en beskjed er ikke verdt å bruke tanker på. En dag dukker han rette opp, det er bare å fortsette å lete Anonymous poster hash: a7b22...17e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå