Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale hvor jeg kan finne det? A la Urban Decay tenkt jeg egentlig, men Strawberry Net har for tiden neste ingen utvalg i det hele tatt. Hadde vært kjempe takknemlig om noen kan anbefale et sted på nett der de har slik...

Videoannonse
Annonse
Gjest Butterflygirl
Skrevet

Tror Chanel har en tropisk grønn øyeskygge. Med skimmer. Tror den er ganske knall. Jeg vet dessverre ikke hva " Urban Decay" er. Eller så har lancome en palette med knallrosa og grønn farger. Gå inn på Sn--> Lancome-->Lancome - Focus - Eye

Gjest gjest1
Skrevet

Når det gjelder knallfarger er det bare Lancome som duger. En knallilla øyeskygge er faktisk knallilla.

Skrevet

MAC er jo helten på knalle skygger, i tusen farger (nesten ikke overdrevet engang!). De har MAC på Strawberrynet, men sikkert ikke fullt sortiment. Er ikke å få i butikk i Norge etter hva jeg vet. Stila (Steen&Strøm i Oslo) har endel tøffe skygger. Ellers er Chanel sine skygger veldig veldig bra og fargetette, og de pleier å ha mye morsomt i sesongfarger. Og Versace, selvsagt! Glamdivasminke full av farger, skimmer, glitter og stas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...