missfidget Skrevet 4. juni 2004 #1 Skrevet 4. juni 2004 Kan noen anbefale hvor jeg kan finne det? A la Urban Decay tenkt jeg egentlig, men Strawberry Net har for tiden neste ingen utvalg i det hele tatt. Hadde vært kjempe takknemlig om noen kan anbefale et sted på nett der de har slik...
Gjest Butterflygirl Skrevet 4. juni 2004 #2 Skrevet 4. juni 2004 Tror Chanel har en tropisk grønn øyeskygge. Med skimmer. Tror den er ganske knall. Jeg vet dessverre ikke hva " Urban Decay" er. Eller så har lancome en palette med knallrosa og grønn farger. Gå inn på Sn--> Lancome-->Lancome - Focus - Eye
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2004 #3 Skrevet 4. juni 2004 Når det gjelder knallfarger er det bare Lancome som duger. En knallilla øyeskygge er faktisk knallilla.
glaciera Skrevet 4. juni 2004 #4 Skrevet 4. juni 2004 MAC er jo helten på knalle skygger, i tusen farger (nesten ikke overdrevet engang!). De har MAC på Strawberrynet, men sikkert ikke fullt sortiment. Er ikke å få i butikk i Norge etter hva jeg vet. Stila (Steen&Strøm i Oslo) har endel tøffe skygger. Ellers er Chanel sine skygger veldig veldig bra og fargetette, og de pleier å ha mye morsomt i sesongfarger. Og Versace, selvsagt! Glamdivasminke full av farger, skimmer, glitter og stas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå