AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Farger håret jevnlig hos frisør, men merker at det begynner å bli i dyreste laget for en stakkars student. Farger med glansvask hos frisøren (trodde egentlig glansvask var slik som ble fjernet etter en del vask, men hos meg sitter den hvert fall). Farger vanligvis med en brun/mørk brun kald farge og trenger tips til hvilke glansvask jeg kan kjøpe? Syntes dette tallsystemet er litt vanskelig. Tenker at en 4 eller 5 vil være best for meg, men så sliter jeg med den siste fargekoden! Burde jeg velge en 0- naturfarge eller 1-Ask for eksempel? Håret mitt er til vanlig kjedelig kommunebrunt og helt kaldt, men om jeg farger håret med varme farger så virker det som om håret suger det til seg og blir varmt og gyllent, det blir det selv hos frisør med kalde farger, men ikke like ille! Så ja! Noen tips til hva jeg burde velge ?Anonymous poster hash: c92ec...2fb
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Ingen ?Anonymous poster hash: c92ec...2fb
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Hei! Jeg har akkurat samme problemet som deg. Brukte sist Scwatrzkopf Country Colours farvekode 40.Blir ivertfall mørkt nok. Ville ikke tatt mørkere enn mørk blond, for det blir som regel mørkere når håret er farget fra før. Sist gang jeg var hos frisøren brukte jeg nærmere 2000 kr og ble ikke fornøyd. Sliter med å få håret mitt kaldere. Klarer det like godt selv. Det er ingen garanti å gå til frisøren å farge det ivertfall, selv om mange mener det. Det eneste jeg ikke hadde gjort hjemme var å lysne det. Men vanlig glansvask går helt greit synes jeg. Lykke til! Anonymous poster hash: 3be96...d9e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Hei! Jeg har akkurat samme problemet som deg. Brukte sist Scwatrzkopf Country Colours farvekode 40.Blir ivertfall mørkt nok. Ville ikke tatt mørkere enn mørk blond, for det blir som regel mørkere når håret er farget fra før. Sist gang jeg var hos frisøren brukte jeg nærmere 2000 kr og ble ikke fornøyd. Sliter med å få håret mitt kaldere. Klarer det like godt selv. Det er ingen garanti å gå til frisøren å farge det ivertfall, selv om mange mener det. Det eneste jeg ikke hadde gjort hjemme var å lysne det. Men vanlig glansvask går helt greit synes jeg. Lykke til! Anonymous poster hash: 3be96...d9e Takk for svar! Sist gang jeg prøvde hjemmefarging ble det helt oransje, selv om det egentlig var en litt gyllen brunfarge, så er litt redd for å prøve igjen. Men det var før jeg fant ut av hva jeg kler av kaldt og varmt osv. Plukket bare med meg en farge jeg syntes var fin.. Ikke så smart Men så du mener jeg burde gå for en brun naturfarge da? Tenker enten det eller ask, er ikke Ask kaldere enn naturfarge?Anonymous poster hash: c92ec...2fb
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Overse overskriften forresten... Gikk litt raskt i dag morges... Anonymous poster hash: c92ec...2fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå