Crobern Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Er det en tråd her hvor man forteller om sanger man har sunget helt feil? Om det ikke er det så feel free til å ta det her. Jeg kan jo si at sangen til Bryan Adams, summer of 69 har jeg sunget feil. Hans versjon: I got my first real six-stringBought it at the five-and-dimePlayed it till my fingers bledWas the summer of '69 Min versjon: I got my first real sixteen Bought it at the nanananadime Played it to my fingerstips Was the summer of 69 For min versjon ga jo skikkelig mening. .. Endret 24. mars 2014 av Crobern 3
Sphynx Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Kommer ikke på noen gode selv (gjør det nok litt etterhvert), men mamma hadde en fin en her om dagen. Robbie Williams - Feel Orginalen: I just wanna feel Real love feel the home that I live in Cos I got too much life Running through my veins Going to waste Mamma sin variant: I just wanna feel Real love feel the woman I live in Cos I got too much wine, Running through my ways Going to taste 1
Crobern Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2014 Kommer ikke på noen gode selv (gjør det nok litt etterhvert), men mamma hadde en fin en her om dagen. Robbie Williams - Feel Orginalen: I just wanna feel Real love feel the home that I live in Cos I got too much life Running through my veins Going to waste Mamma sin variant: I just wanna feel Real love feel the woman I live in Cos I got too much wine, Running through my ways Going to taste Den var jo bra, og kunne gitt mening
Sphynx Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Den var jo bra, og kunne gitt mening Haha! Ja, I know! Fra nå av blir den synget sånn hos oss! Men nå skal det sies at mamma's engelsk ikke er av den gode sorten. Hun skulle fortelle hva hun jobbet som, til en når vi var i England. Hun er hjemmesykepleier og da var det jo naturlig å presentere seg som en 'Homesick nurse' 3
Corvo Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Boomfunk MCs Freestyler Rock-the-microphone Min/nabolagets versjon Friistyla Wokka-mokka-phone. 1
Crobern Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2014 Boomfunk MCs Freestyler Rock-the-microphone Min/nabolagets versjon Friistyla Wokka-mokka-phone.
skyflakes Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Boomfunk MCs Freestyler Rock-the-microphone Min/nabolagets versjon Friistyla Wokka-mokka-phone. Tror den nederste versjonen er slik alle synger den, hvertfall på det glade 90-tall 4
Gjest crazycatlady Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Den låta "you can leve your hat on" trodde jeg han sang "you can lave your head on". Elendig låt for øvrig, men var det jeg kom på nå.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Eg huskar eg las eit krast lesarinnlegg i ei riksdekkjande avis der ei eldre dame skjelte ut The September When fordi dei song ein song med teksten:" bullemi, bullemi".Det dei eigentleg song var jo sjølvsagt "Bullet me" Endret 25. mars 2014 av Stjerner og planeter
iev Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Eg huskar eg las eit krast lesarinnlegg i ei riksdekkjande avis der ei eldre dame skjelte ut The September When fordi dei song ein song med teksten:" bullemi, bullemi".Det dei eigentleg song var jo sjølvsagt "Bullet me" haha !
kaprifolen Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 (endret) Boomfunk MCs Freestyler Rock-the-microphone Min/nabolagets versjon Friistyla Wokka-mokka-phone. Det ER jo sånn den er, da! HELT sikker! Endret 25. mars 2014 av kaprifolen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå