Babi Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Nå er jeg rett og slett lei. Noen som vet hvordan skru av talekontroll på iPhone? (en sånn funksjon som setter igang dersom "hjem"-knappen trykkes i lenge). Når min iPhone ligger i veska og "Hjem"-knappen kommer i klem, opplever jeg støtt og stadig at Talekontroll aktiveres. Hittil har det ikke skapt store problemer annet enn pipelyd og en irriterende stemme som kom på midt under et selskap (da jeg hadde en liten selskapsveske hvor mobilen kom i klem), og jeg har kodelås på. Likevel opplevde jeg idag at min mobil hadde ringt opp to tilfeldige kontakter da jeg var på vei til jobb. De tok heldigvis ikke opp telefonen men det er flaut å måtte forklare at man hadde feilringt kl. 7 på morgenen. Dette er forferdelig irriterende! Noen som vet hvordan man skrur av/deaktiverer talekontrollen for godt? På forhånd takk for alle tips!
Sjokoladenøtt Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Det her lurer faktisk jeg også på, men på samsung S3... Den driten går jo på selvom man ikke trykker også
Gjest Fjotten Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Skru av Siri i innstillinger? Det her lurer faktisk jeg også på, men på samsung S3... Den driten går jo på selvom man ikke trykker også Åpne S Voice appen, gå til "innstillinger" og fjern "Åpne via hjem knappen". Du vil se at telefonen reagerer raskere når du trykker på hjemknappen i ettertid, det er fordi hvis den ovennevnte innstillingen er på, vil telefonen vente litt når du trykker på knappen, for å se om du trykker en gang til. Er nesten som om telefonen selv blir raskere. Endret 24. mars 2014 av Fjotten
Babi Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2014 Skru av Siri i innstillinger? Åpne S Voice appen, gå til "innstillinger" og fjern "Åpne via hjem knappen". Du vil se at telefonen reagerer raskere når du trykker på hjemknappen i ettertid, det er fordi hvis den ovennevnte innstillingen er på, vil telefonen vente litt når du trykker på knappen, for å se om du trykker en gang til. Er nesten som om telefonen selv blir raskere. Jeg har skrudd av Siri for lengst... Likevel går den på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå