Gjest New_Girl Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 De produktene jeg bruker koster godt over 200kr, og jeg orker ikke det styret med toll og tilbakebetaling, så jeg lurer på hvilke norske nettsider som er billigst og best på sminke?
Gjest constance90 Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Jeg kjøper som regel på coverbrands og googler etter rabattkuponger. Som regel kan du få noen kroner avslag eller opptil 10% rabatt.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Jeg kjøper som regel på coverbrands og googler etter rabattkuponger. Som regel kan du få noen kroner avslag eller opptil 10% rabatt. Som virkelig er nada, med mindre man handler for ganske store summer.. Anonymous poster hash: 9ae17...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 De produktene jeg bruker koster godt over 200kr, og jeg orker ikke det styret med toll og tilbakebetaling, så jeg lurer på hvilke norske nettsider som er billigst og best på sminke? Sjekket om det koster over 200 kr på utenlandske nettsider også? På feelunique er der mye hårprodukter og sminke som kommer under 200 kr, men som koster langt over 200 i Norge. Produktprisene er inkl. frakt så det er bare å kjøpe ett og ett produkt. Anonymous poster hash: 1c07d...ea1
Gjest New_Girl Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Sjekket om det koster over 200 kr på utenlandske nettsider også? På feelunique er der mye hårprodukter og sminke som kommer under 200 kr, men som koster langt over 200 i Norge. Produktprisene er inkl. frakt så det er bare å kjøpe ett og ett produkt.Anonymous poster hash: 1c07d...ea1 Ja, har sjekket. Koster rett under 300kr på de fleste sider. Har googlet litt rundt og det virker ikke som det er så mange som har akkurat det jeg skal ha dessverre. Må kanskje kjøpe det i butikk da.
Ida__ Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Jeg pleier å kjøpe fra ebay, kicks,no og blivakker.no :-)
Gjest constance90 Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Som virkelig er nada, med mindre man handler for ganske store summer.. Anonymous poster hash: 9ae17...ed9 Handler som regel all sminke på en gang. Så ja, jeg sparer penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå