trøll Skrevet 4. juni 2004 #21 Skrevet 4. juni 2004 Jeg bruker bruker kun trekant bikini og den sitter fint på meg(har 80c). Til små pupper er det finest med bøyle bh.
Gjest 1111 Skrevet 4. juni 2004 #22 Skrevet 4. juni 2004 Jeg har veldig små pupper og kan bare glemme trekant-bikini. fyller dem såvidt ut blir bøyle og innlegg på meg ja..
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2004 #23 Skrevet 4. juni 2004 Det finnes sikkert unntak, men trekantbikini på jenter med store pupper ser som regel mindre fint. De blir hengete, og peker til hver sin side. Trekantbikini passer vel for de som har medium byste.
Gjest stas i.i Skrevet 4. juni 2004 #24 Skrevet 4. juni 2004 Men så har jeg en trekantbikini med "polstring" også da, så puppene sagger ikke inni der men bli holdt pent på plass!! Får jeg spørre hvor du har kjøpt?? Har sett tidligere, men jeg husker selvfølgelig ikke hvor :-? Vil også ha!
Englepusen Skrevet 4. juni 2004 #25 Skrevet 4. juni 2004 Jeg bruker 70C-D og holder meg langt unna trekantbikini! Er redd ting skal begynne å ramle ut
Miapia Skrevet 5. juni 2004 #26 Skrevet 5. juni 2004 ...men jeg kjøpte da to trekanter med spile.. Det må da være ideelt! Hvor fant du den?
Champagne Skrevet 5. juni 2004 #27 Skrevet 5. juni 2004 Jeg bruker 75 c, og har kun trekantbikinier. Jeg synes det er mest sexy!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 5. juni 2004 #28 Skrevet 5. juni 2004 Jeg har B-pupper men YOU NEVER GONNA STOP ME!!! heh heh hvois dere unnskylder meg nå må jeg opp og prøve, og se om jeg ser hengepløsa ut.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 5. juni 2004 #29 Skrevet 5. juni 2004 Yepp jeg er deilig. Men det som irriterer meg er bikiniunderdelen. Siden jeg er vant med stringbikini, ser den så bigass bestemortruse ut, og rompa mi ser ut som j-lo/beyonce(åssen skrives navnet hennes jeg husker ikke en dritt) og det ser unormalt ut til en slankere kropp enn deres. Ville en grønn/svart bikinitopp gått med svarte badehipster eller hva de kalles? Føler halve rompa detter ut, enten det er med badebestemortruse eller hipsters jeg, vil jo ikke vise den på stranda hoho!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. juni 2004 #30 Skrevet 6. juni 2004 Eg synst eg les overalt at trekantbikini er flottast på små pupper! :klø: Det har jeg lest i flere blader også. Kjøpte meg en trekant-bikini nå nylig,men synes ikke jeg ble noe fin i den(bruker 75B)
Gjest gloria Skrevet 6. juni 2004 #31 Skrevet 6. juni 2004 Tror jeg skal ofre en lang dag til bikini shopping med fokus rettet mot overdeler Det må da være en overdel for meg også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå