Gjest gloria Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 Hm, er mulig jeg har en rar kropp. Men jeg har alltid hørt og lest at trekant bikinier skal fremheve brystene, så hvor er da mine når jeg tar på en trekant overdel? Kjøpte to bikinier i år med trekant overdel, og hadde ikke anledning til å prøve. Ble nokså skuffet når jeg kom hjem. Har nå gitt bort begge to.
glaciera Skrevet 4. juni 2004 #2 Skrevet 4. juni 2004 Små pupper = push-up bikinitopp med bøyler. Trekantbikini er ganske fint på Bond-damene fra 60- og 70-tallet, men gjør ikke stort for så mange andre er nå min erfaring.
Arkana Skrevet 4. juni 2004 #3 Skrevet 4. juni 2004 Jeg må innrømme at i mine øyne kler de færreste kvinner trekantbikini, de får brystene til å se hengete ut, "puddingaktige" for å si det slik, mens en bikinitopp med bøyle derimot fremhever dem og får dem til å se fastere ut. Jeg så nylig noen reklameplakater for bikini på T-banestasjonene og der ser man samme modell med først trekantbikini og så en med bøyle, og det er helt tydelig forskjell.
Gjest Lady-M Skrevet 4. juni 2004 #4 Skrevet 4. juni 2004 Små pupper = bøyle-bh Store pupper = trekant
Miss-X Skrevet 4. juni 2004 #5 Skrevet 4. juni 2004 Er ikke fan av trekantbikinier jeg heller, synes puppene ser rare ut fra siden. :-x
Gjest Cuddly Skrevet 4. juni 2004 #6 Skrevet 4. juni 2004 Små pupper = bøyle-bh Store pupper = trekant Det må da være en sannhet med modifikasjoner?
Gjest Elenath Skrevet 4. juni 2004 #7 Skrevet 4. juni 2004 Jeg synes trekantbikine er finest på de med midt-i-mellom pupper jeg (ikke store - ikke små) Har sett flere som kler det (og liker det godt selv kanskje dere synes jeg ser fæl ut men... )
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 4. juni 2004 #8 Skrevet 4. juni 2004 Jeg liker trekantbikini jeg. Jeg synes den framhever skuldrene veldig bra!
Gjest Rio Skrevet 4. juni 2004 #9 Skrevet 4. juni 2004 jeg syns det er fint også.. er vel ikke ideelt med min store c.. men jeg kjøpte da to trekanter med spile.. de uten de henger ikke noe fint på.. jeg syns de vanlige bh'ene tar så mye 'plass' på kroppen når man ligger på beachen og vil bli brun, men jeg har da sef slike også.. trekantene føler jeg nesten ikke at jeg har på.. lovely
Gjest Lady-M Skrevet 4. juni 2004 #10 Skrevet 4. juni 2004 Det må da være en sannhet med modifikasjoner? Ja, selvfølgelig.
Gjest Gjesta Skrevet 4. juni 2004 #11 Skrevet 4. juni 2004 Jeg liker trekantbikini jeg. Jeg synes den framhever skuldrene veldig bra! Jepp....enig. Jeg har forresten små pupper, og jeg kler godt trekant-bikini! Det er forresten ganske stor forskjell på trekant-bikini av tynt badedrakt-stoff og heklet trekant-bikini.....jeg har den siste, å den er bare råå...! Clea
aline Skrevet 4. juni 2004 #12 Skrevet 4. juni 2004 Jeg har midt-i-mellom pupper som nærmer seg små, og liker definitivt trekantbikinien min best! Men så har jeg en trekantbikini med "polstring" også da, så puppene sagger ikke inni der men bli holdt pent på plass!! veldig fornøyd med trekantene jeg, og synes det er stilig på mange! Det værste jeg ser derimot, er slike bikinier som ikke har noe feste opp i det hele tatt, og ser ut som ei stor pølse som går fra ryggen og rundt!! DET er ille synes jeg!!! Og det har jeg ikke sett noen som er fine i, verken med store eller små eller mellom-pupper!! :-? Godt vi har ulik smak!
Gjest Seleena Skrevet 4. juni 2004 #13 Skrevet 4. juni 2004 Eg synst eg les overalt at trekantbikini er flottast på små pupper! :klø: Eg personleg er ikkje fin med trekantbikini.
Gjest Virvel Skrevet 4. juni 2004 #14 Skrevet 4. juni 2004 Hva som er fint eller ikke fint er veldig subjektivt, da... Jeg har små pupper (75 A), og bruker både en godt polstret push-up bikini og en trekantvariant. Synes begge to er fine til mine pupper, jeg, men jeg foretrekker trekanttoppen fordi den sitter bedre på. Jeg er nemlig ikke en sånn som ligger på stranda til pynt, jeg må kunne hoppe og sprette litt i badetøyet mitt. Når det gjelder bikinitopper har vel forresten formen på puppene mer å si for hva man kler enn størrelsen...
Tigerlily Skrevet 4. juni 2004 #15 Skrevet 4. juni 2004 jeg og har små pupper (70B) og lever og ånder for trekantbikinier i ulike varianter. det være seg typiske trekantbikinier (sånne med snorer og bevegelige trekanter) eller halterneckbikinier (skikkelig lukning på ryggen, faste trekanter). diverse push-up bikinier er slitsomme, gir ikke samme mulighet for å regulere etter min kroppstype, og ikke minst, bader du med dem så drypper toppen vann i en evighet etter. og det er jo en smule irriterende...
Gjest Poirot Skrevet 4. juni 2004 #16 Skrevet 4. juni 2004 Det må da være en sannhet med modifikasjoner? Ja. Mine E/F-pupper ser ihvertfall ikke ut i en slik.
Miss Marple Skrevet 4. juni 2004 #17 Skrevet 4. juni 2004 Små pupper = bøyle-bh Store pupper = trekant Dette må jeg si meg fullstending uenig i, det er mye finere med trekantbikini på noe som har små/middels pupper, enn på noen med store. Det er jo de som trenger støtten en bøylebikini gir! På den andre siden, har man små pupper og ønsker å "forstørre" disse bør man velge en vattert bikini med bøyle, men enda en gang trenkant bikini passer best til små-middels pupper.
Andrine22 Skrevet 4. juni 2004 #18 Skrevet 4. juni 2004 Små pupper = bøyle-bh Store pupper = trekant Ekspertene sier at de med små pupper bør bruke trekant bh (forstørrende effket), og de med større bør bruke halter-nack eller bøyle (bedre støtte). Jeg har bare trekant bh nå, og syns definitivt det er finest på meg! Jeg er en 75 c, altså normal (?)...
Gjest Madley Skrevet 4. juni 2004 #19 Skrevet 4. juni 2004 Jeg har store pupper, og kunne aldri drømme om å iføre meg halterneck bh..Da ville nakken min blitt fryktelig skadelidende!!!
Gjest Poirot Skrevet 4. juni 2004 #20 Skrevet 4. juni 2004 Jeg har store pupper, og kunne aldri drømme om å iføre meg halterneck bh..Da ville nakken min blitt fryktelig skadelidende!!! Me too!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå