Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

OK, jeg er mann, men skriver på KG fordi det er jenter som gir meg mest pes.Jeg er singel, trives med det og jeg er heller ikke så gira på å sjekke damer på byen som jeg kan ta med hjem. Er sikkert for sjenert til at det er naturlig for meg.

Uansett bor i kollektiv og er student på et jentestudie så ender med en del jentevenner og de gir meg sykt mye pes. Går vi ut så skal de alltid hjelpe meg med å "hooke opp" neten med venner eller tilfeldige jenter de finner og er vi ikke ute så ender rimelig mange med å gi meg tips på hvordan jeg skal få meg dame, fortelle meg hva jenter liker, osv.

Men jeg har aldri spurt om råd eller klagd over min livssituasjon. Synes det egentlig er ganske frekt det de driver med.

Anonymous poster hash: 4595f...faa
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

OK, jeg er mann, men skriver på KG fordi det er jenter som gir meg mest pes.Jeg er singel, trives med det og jeg er heller ikke så gira på å sjekke damer på byen som jeg kan ta med hjem. Er sikkert for sjenert til at det er naturlig for meg.

Uansett bor i kollektiv og er student på et jentestudie så ender med en del jentevenner og de gir meg sykt mye pes. Går vi ut så skal de alltid hjelpe meg med å "hooke opp" neten med venner eller tilfeldige jenter de finner og er vi ikke ute så ender rimelig mange med å gi meg tips på hvordan jeg skal få meg dame, fortelle meg hva jenter liker, osv.

Men jeg har aldri spurt om råd eller klagd over min livssituasjon. Synes det egentlig er ganske frekt det de driver med.

det er ganske typisk. Er ikke akseptabelt å være singel i samfunnet. Alle skal alltid blande seg borti og spleise single med den ene og den andre
  • Liker 3
Skrevet

forståelig at du syntes det er irriterende. Er noen som virkelig ikke skjønner at man kan trives som singel også!

Skrevet

Viktig å si ifra om hvor du står og at det ikke er greit at dem holder på slik.

Jeg er heller ikke interessert i å herje rundt med alt og alle og blir ansett som litt weird på grunn av det. For meg så betyr det ikke allverdens for det drar bort en del oppmerksomhet fra folk jeg ikke ønsker å ha noe med å gjøre likevel. All good.

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

OK, jeg er mann, men skriver på KG fordi det er jenter som gir meg mest pes.Jeg er singel, trives med det og jeg er heller ikke så gira på å sjekke damer på byen som jeg kan ta med hjem. Er sikkert for sjenert til at det er naturlig for meg. Uansett bor i kollektiv og er student på et jentestudie så ender med en del jentevenner og de gir meg sykt mye pes. Går vi ut så skal de alltid hjelpe meg med å "hooke opp" neten med venner eller tilfeldige jenter de finner og er vi ikke ute så ender rimelig mange med å gi meg tips på hvordan jeg skal få meg dame, fortelle meg hva jenter liker, osv. Men jeg har aldri spurt om råd eller klagd over min livssituasjon. Synes det egentlig er ganske frekt det de driver med. Anonymous poster hash: 4595f...faa

Noen damer holder på slik for å føle seg bedre selv.

Akkurat som at de ikke tåler at enkelte menn ikke flyr livet av seg etter damer :-P. Det har jeg fått kritikk for selv ved flere anledninger :-P.

Du får si fra på en pen måte at du ikke trenger hjelp til å finne deg dame og at du synes det begynner å bli slitsomt. Du er ikke alene om å ikke like sjekking eller å dra med seg damer fra byen, om det er noen trøst :-P.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

det er ganske typisk. Er ikke akseptabelt å være singel i samfunnet. Alle skal alltid blande seg borti og spleise single med den ene og den andre

HVEM er mannen på bilde ditt? <3

Anonymous poster hash: b5806...ba8

AnonymBruker
Skrevet

Viktig å si ifra om hvor du står og at det ikke er greit at dem holder på slik.

Men burde være unødvendig, de burde se at jeg ikke liker å bli spleisa og at jeg ikke liker når de kommer med råd jeg aldri har spurt om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siste var TS.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg så godt igjen, ts. Det er så irriterende. Du må nesten bare si i fra at du blir lei av de. Jeg hadde flere sånne venner, men spesielt en "klegg". Sa det tl henne at hun åtte roe seg ned og ikke henge seg sånn opp i privatlivet mitt. Så ga hun seg heldigvis. Nå har jeg vært singel/sexløs så lenge at folk har gitt meg opp :)

Anonymous poster hash: 0f231...ab0
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er singel og sexløs, men hadde ikke sagt nei om venninner ville hooke meg up med noen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei det ble ulovelig for et par år siden.

Jeg foreslår at du melder deg på politistasjonen og tillstår.

Anonymous poster hash: 9d307...a16

Gjest Svampebob1
Skrevet (endret)

Men burde være unødvendig, de burde se at jeg ikke liker å bli spleisa og at jeg ikke liker når de kommer med råd jeg aldri har spurt om.

Men det gjør de tydeligvis ikke og de er ikke tankelesere ;-).

Sannsynligvis handler de i god tro om at de hjelper deg.. Så vil du at det skal stoppe, så er du nok nødt til å si fra ;-)

Endret av Svampebob1
Gjest Gjest
Skrevet

Du bør gi dem en beskjed om det.

Skrevet

Men i all verden? Hvorfor gidde du å gå ut med disse folka da? Kan du ikke bare gå ut med noen som ikke har intensjoner om å hooke deg opp?

AnonymBruker
Skrevet

Men i all verden? Hvorfor gidde du å gå ut med disse folka da? Kan du ikke bare gå ut med noen som ikke har intensjoner om å hooke deg opp?

Fordi det bare er noen i vennegjengen som er plagsomme, ønsker ikke kutte ut resten av vennene av den grunn.

TS

Gjest BettyBoop
Skrevet

HVEM er mannen på bilde ditt? <3

Anonymous poster hash: b5806...ba8

han er med i serien once upon a time.
AnonymBruker
Skrevet

Dette er litt flaut, men når jeg er litt betatt av en fyr kan jeg finne på å skulle spleise han med den og den, eller sitte i baren å kommentere damer med han, f eks si "sjekk hun da, hun var fin, go for it!". Aner ikke hvorfor jeg gjør dette, mest sannsynlig fordi jeg har en tendens til å få panikk hvis jeg liker noen å prøver å skyve dem vekk i frykt for å bli avvist selv. Så vet ikke jeg, veldig liten sannsynlighet for det kanskje, men er det mulig dette kan være tilfelle her?:)

Anonymous poster hash: e6e6b...fee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...