Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er oppi en idiotisk situasjon akkurat nå.

Jeg ble nylig valgt som styreleder i et borettslag. Hun som stilte mot meg tok dette ganske dårlig, og ble irritert, skulle først trekke seg, så følte hun at hun "måtte" sitte, når det ikke var nok som meldte seg som styremedlem.

Hva denne damen er god for fikk jeg oppleve selv igår, under en bursdagsfeiring.. De som kom på besøk hit, som kom i 3 biler, to med litt eldre som dem kjørte helt frem til døren og litt inn på plenen, den 3 bilen sto utenfor hoveddøren. De to første tenkte kanskje ikke over at de ikke skulle stå der, men det tok ikke lang tid, før de var ute og skulle røyke, da den kjerringa (dårlig taper som hun er) sto i kjøkkenvinduet og tok bilder.

Jeg har snakket med to andre i huset i ettertid og de sier at jeg skal ta det med ro, hun oppnår ikke mye med det.

Nå hører det med til historien at en av de jeg snakket med sitter på bilder hvor hun selv har kjørt inn på plen, så skulle hun lage noe problem,så er det vel egentlig bare å skyte seg selv i foten?

Ja, det står i reglene at det ikke er lov, men jeg var ikke klar over at alle 3 sto der, og de flyttet seg faktisk etter at jeg sa ifra. Hun har parkert på plen før, ofte stått utenfor hoveddøren hele natten, og vi har bildebevis, så jeg kan kanskje ta det med ro?

Jeg vet jo hvorfor hun gjør dette, fordi hun vil vise at jeg er inkompetent som styreleder, men hun kommer vel ingen vei med det?

Akkurat nå HATER jeg å bo i et borettslag, fordi det er alltid en eller fler råtne epler i kurven. At hun er sur fordi hun fikk et enstemmig nei, greit, men det får være grenser til hvor langt man skal gå for å "ta igjen".

Anonymous poster hash: a2127...d9b

Anonymous poster hash: 328b0...d32
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Det er nok bare i hodet ditt. Du hadde ikke lov å parkere på plenen, men det var det som skjedde. Så hun har lov å reagere. På samme måte som du gjør.

La det være.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok..? Så hun er ei kjerring fordi hun tar bilder når dere har 3 biler stående på kryss og tvers rett utenfor døra og på plenen, men dere har selv bildebevis mot henne. Da var det jo ikke hun som starter dette.

Må si dere høres ut som en utrivelig gjeng med naboer alle sammen.

Anonymous poster hash: bb676...075

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Greit å opplyse om hvor dette er slik at vi alle kan holde oss unna dere?

Anonymous poster hash: 223dd...3b2

• Liker 5
Skrevet

Hvordan skal denne saken tas videre da? Skal damen klage skriftlig til styret over ditt besøks parkering, og du klage skriftlig til styret over hennes tidligere feilparkering?

Hvem skal i såfall behandle de sakene, da dere begge er inhabile? Det siste medlemmet i styret? ( Mulig dere har flere enn tre, men dette blir bare for dumt. )

Man kan ikke forvente at besøk kjenner parkeringsreglene. Dessuten sier du at ditt besøk flyttet bilene etter beskjed fra deg, så da anser jeg saken ute av verden.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skal denne saken tas videre da? Skal damen klage skriftlig til styret over ditt besøks parkering, og du klage skriftlig til styret over hennes tidligere feilparkering?

Hvem skal i såfall behandle de sakene, da dere begge er inhabile? Det siste medlemmet i styret? ( Mulig dere har flere enn tre, men dette blir bare for dumt. )

Man kan ikke forvente at besøk kjenner parkeringsreglene. Dessuten sier du at ditt besøk flyttet bilene etter beskjed fra deg, så da anser jeg saken ute av verden.

Dette lurte jeg på også. Høres ut som ett skikkelig utrivelig nabolag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg skal bo på småbruk når jeg blir stor!

Anonymous poster hash: 685f0...b16

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...