Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag så kjøpte jeg denne deodoranten...har sett at noen er fornøyd med den her inne. Jeg er så lei av at ringer under armene vises på lyse topper! Selv om det ikke er så veldig tydelig, så irriterer det meg noe inni granskauen!!

Men dere som bruker den...virker den virkelig? Og tar dere den på før dere legger dere, og kan man gå hele neste dag uten å påføre noe? Bruker dere den hver dag? Og er den virkelig mer effektiv enn en vanlig deodorant?

Mange spørsmål her... :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Den virket ikke på meg. Jeg svetter ikke så mye, men det er ingen deodoranter som biter på meg. Faktisk får de fleste vanlige deodoranter meg til å svette mer, så det er nesten bedre uten. Yerka er det eneste som funker her i gården.

Det behøver naturligvis ikke å bety at Stop 24 ikke har noen effekt på deg, men den eneste måten å finne det ut på, er å prøve... (Hvis den ikke skulle funke, er Yerka eller apotekets aluminiumsklorid hete tips.)

Gjest Niniel
Skrevet

Jeg bruker den som en vanlig deodorant, og merker litt forskjell. Tror jeg hadde merket mer forskjell hadde jeg brukt den slik det står den skal brukes..

Skrevet

Aluminiumsklorid anbefales på det sterkeste........

Har prøvd alt når det gjelder svetting og det er det eneste som funker på meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

virka ikke på meg heller. men yerka derimot virker som bare det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...