AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Som singel kvinne , 38 år synes jeg dette er vanskelig. Holder meg ganske bra har jeg fått hørt, men ser alle skavankene selv, og foretrekker å møtes på kafe på kveld for å kunne slappe av og gi en bedre inntrykk. Tenker på det vi kvinner i den alderen må slite med, blodskutte øyne, poser under øynene, sinnarynken og rynker rundt øynene .Sliten hud og dratte kinn. Jeg har en god personlighet, er snill og har masse humor, og jeg vil vise det . Derfor må jeg møtes på en kafe på ettermiddagen først, slik at jeg får vist mine gode sider før solen og dagslyset gjør at han dumper meg. Flere enn meg som tenker slikt? Anonymous poster hash: 18254...d4a
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Foretrekker middag eller en drink uansett. Men dater du menn du blir veldig usikker av? Du burde kanskje endre dine kandidater til noen du er mer selvsikker rundt og ikke føler deg "gammel" rundt? I slutten av tredveårene er jo mesteparten av de gode mennene gift, og skal du finne en bra fraskilt en, må du opp noen år. Anonymous poster hash: 23e87...32b
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Jeg er 43 og har aldri tenkt tanken. Har blitt dumpet flere ganger , men regner bare med at det er kjemien som ikke passer. Høres ut som du dessverre har gjort dårlige erfaringer .Anonymous poster hash: a955e...787 1
Petra75 Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Hvorfor prøve å skjule skavankene? De kommer jo fram i lyset en eller annen gang uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Jeg prøver ikke å skjule skavankene, jeg vil bare gi et godt inntrykk først, slik at de tenker seg litt om og kanskej ser forbi sinnarynken. :-) Anonymous poster hash: 18254...d4a
Edvarda Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Haha, et øyeblikk trodde jeg du var en av disse iltre karene her inne med nok et merkelig stikk mot voksne damer! Men for å svare deg: Nei, jeg dater gjerne i dagslys selv om jeg er 42. Det får være grenser for hva vi skal bekymre oss over 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Jeg tenker at jeg heller får fremstå som litt mindre enn mitt aller beste på første møte, og heller freshe meg opp mer etterhvert som vi treffes. Jeg ønsker jo ikke at han skal blir dødsskuffet første gang han overnatter og ser meg søndag morgen med rynkefjes, bustete hår og dårlig ånde Anonymous poster hash: c43d3...095 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Hvorfor prøve å skjule skavankene? De kommer jo fram i lyset en eller annen gang uansett. Les en gang til. Anonymous poster hash: 27b51...1bd
Petra75 Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Les en gang til. Anonymous poster hash: 27b51...1bd Og? Jeg mener fortsatt at jeg ikke skjønner hvorfor man skal møtes i mørten - får da håpe voksne folk skjønner at et menneske på rundt førti har noen rynker. 1
Hapa Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Og? Jeg mener fortsatt at jeg ikke skjønner hvorfor man skal møtes i mørten - får da håpe voksne folk skjønner at et menneske på rundt førti har noen rynker. Helt enig med deg! Det er heller unormalt å være 40 og ikke vise tegn på et levd liv... 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Det er heller unormalt å være 40 og ikke vise tegn på et levd liv... Da får jeg heller være unormal. Jeg har ingen synlige rynker i ansiktet. Sinnarynke har jeg ikke antydning til en gang. Litt rynker rundt øynene men bare hvis jeg smiler. Jeg har likevel levd livet- uten alkohol, røyk, for mye sol og for mye sukker. Er det noen menn som vil ha ei på snart 40 som ikke har synlige rynker (hvis det er det som gjelder)? Jeg trodde forøvrig at det var andre ting som gjaldt mer. Anonymous poster hash: 9c881...be7 1
Lea2 Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 Regner i grunnen med at mannen man dater også har tegn til slike aldersting (rynker, linjer, måne, grå hår, tyngdekraft osv). Kunne ikke falt meg inn å tenke at det var best å gå ut på kveldstid pga disse tingene.
Hapa Skrevet 24. mars 2014 #13 Skrevet 24. mars 2014 Da får jeg heller være unormal. Jeg har ingen synlige rynker i ansiktet. Sinnarynke har jeg ikke antydning til en gang. Litt rynker rundt øynene men bare hvis jeg smiler. Jeg har likevel levd livet- uten alkohol, røyk, for mye sol og for mye sukker. Er det noen menn som vil ha ei på snart 40 som ikke har synlige rynker (hvis det er det som gjelder)? Jeg trodde forøvrig at det var andre ting som gjaldt mer. Anonymous poster hash: 9c881...be7 Selvsagt er det andre ting som teller mye mer en om man har noen rynker. Poenget mitt var bare å si at ei kvinne i 40-åra ikke skal føle at noe er galt med henne om hun har noen skarve rynker. De aller fleste vil få noen tegn på at årene går, det er hverken negativt eller rart... 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #14 Skrevet 24. mars 2014 Møt daten i dagslys! Vær deg selv, eventuelt jobb med selvfølelsen din. Virker som du er veldig opptatt av rynker.Med mindre du har tenkt å date en på 18 år, så burde enhver forstå at en dame nærmere 40 ikke har babyhud. Og menn har det ivertfall ikke i den alderen! Vær "modig"! Anonymous poster hash: dc5bb...adf
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #15 Skrevet 24. mars 2014 Poenget mitt var bare å si at ei kvinne i 40-åra ikke skal føle at noe er galt med henne om hun har noen skarve rynker... Nei, det er jo ingenting galt om noen har rynker. Det er det som gir ansiktet karakter. Anonymous poster hash: 9c881...be7
Meline37 Skrevet 24. mars 2014 #16 Skrevet 24. mars 2014 Som singel kvinne , 38 år synes jeg dette er vanskelig. Holder meg ganske bra har jeg fått hørt, men ser alle skavankene selv, og foretrekker å møtes på kafe på kveld for å kunne slappe av og gi en bedre inntrykk. Tenker på det vi kvinner i den alderen må slite med, blodskutte øyne, poser under øynene, sinnarynken og rynker rundt øynene .Sliten hud og dratte kinn. Jeg har en god personlighet, er snill og har masse humor, og jeg vil vise det . Derfor må jeg møtes på en kafe på ettermiddagen først, slik at jeg får vist mine gode sider før solen og dagslyset gjør at han dumper meg. Flere enn meg som tenker slikt? Anonymous poster hash: 18254...d4a Jeg tenker likt Er alltid redd for at sol og dagslyset skal få han til å dumpe meg. Men på en måte så ser jeg jo på bilder at jeg ser flott ut i dagslys Men på en annen side så synes jeg ikke det inreal alltid
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #17 Skrevet 24. mars 2014 Til dels tenker jeg også slik. Men det er jo ikke noe å henge seg opp i. Det er bare å møte på kvelden første gang det. Man skal da vel ikke tvinge seg til å møtes på dagen hvis man ikke vil. Anonymous poster hash: c11d3...ecc
SmartA Skrevet 24. mars 2014 #18 Skrevet 24. mars 2014 Hmmm. Altså... Jeg er alltid helt ærlig om alderen min (38), så når jeg sier det, så vet de fleste at de ikke kan regne med at jeg ser ut som 25. Og vil de ha en 25-åring, så får de heller finne seg det, da? 3
Zienna Skrevet 24. mars 2014 #19 Skrevet 24. mars 2014 Nei, sånn har jeg aldri tenkt, og jeg er snart 50 Selvfølgelig ser jeg at årene vises. Det skulle bare mangle. Å skulle ønske seg den kroppen jeg hadde som 30-åring er uansett fånyttes. I stedet tenker jeg at jeg faktisk ikke er så aller verst til å være 49 I dag har jeg en selvsikkerhet som de fleste 30-åringer kan misunne meg. Livserfaring, på godt og ondt, gjør meg til et mer interessant menneske enn jeg var som ung. Du sier du har humor, og da har du sikkert sjarm også. Skru den på! Visst gjør jeg det beste ut av meg selv, for det synes jeg at man skal. Uansett alder.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #20 Skrevet 24. mars 2014 Date i dagslys? Hehe, nei, ikke engang da jeg var i 20-årene og fresh var det noe for meg. Må være på en mørk bule om kvelden, med rikelig tilgang på øl eller vin, for å drikke oss til mot og kjapt komme forbi det kleine og flaue ved å være på date. Og IKKE nattmat på McDonalds eller andre plasser med grell belysning etter pubens stengetid :-)Anonymous poster hash: 6be03...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå