Gå til innhold

Hvorfor er ikke dette merket som reklame?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er drittlei bloggere som ikke merker innlegg som helt tydelig er sponset med reklame. F.eks Hedda Skoug aka Fashioncherry, bare se på dette innlegget: http://fashioncherry.blogspot.no/2014/03/my-everyday-morning-rutine.html

Har dere flere eksempler på innlegg som burde ha blitt merket???

Anonymous poster hash: d755c...52f

Jepp. Ditt eget innlegg. Hvorfor blir du irritert på dette, siden du allerede "vet" at dette er reklame. Du har også et valg om du vil lese slike blogger. Hvis du er så lei slike blogger, lar du rett og slett være å lese dem. Enkelt.

Anonymous poster hash: f952f...fd5

• Liker 1
Skrevet

Slutt å les blogger da hvis det plager deg sånn at de reklamerer for ting. Reklamen har som mange sikert har skjønt flyttet seg fra postkassene til den der skjermen du sitter og ser på, og da gjerne under dekknavn som blogg :ninja:

En annen ting som også kan gjøres er å ikke opprette tråder om reklame på egen blogg. Du får ikke flere faste lesere av det ;)

Ha en fin dag, og nyt finværet heller :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ganske god følelse av at denne anonym brukeren som startet tråden egentlig er eieren av bloggen og bare reklamerer for den

Anonymous poster hash: d383a...af9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flotte holdninger til brudd på norsk lov her altså. "Det er jo bare en blogger, ær'e så fali'a?"

Bloggere tjener mye penger på å være en reklamekanal. Det skulle bare mangle at de følger loven slik andre bedrifter må gjøre.

Anonymous poster hash: 1c47f...6e9

AnonymBruker
Skrevet

Sikter dere til reklamen nederst i innlegget? Jeg tror ikke man må merke det hvis det helt åpenbart er reklame, noe de "plakatene" fra HM nederst i innlegget er.. Men er ikke sikker.

Anonymous poster hash: a4471...4d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...