AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har nylig flyttet til en leilighet med en stor og luftig balkong. Har vært innom plantasjen og Ikea, og har sett at begge selger slike små drivhus. Jeg har aldri holdt på med planter selv, men kan se for meg at det er veldig spennende og gøy å gro sine egne blomster osv Lurte derfor på om noen som har litt mer grønne fingre vet om det er noe vits å kjøpe er slikt lite drivhus og plante blomster? Jeg skjønner jo at jeg nok må flytte plantene over i større potter etterhvert osv, men ettersom jeg aldri har drevet med dette før, så vet jeg ikke om det da er noe vits med et lite drivhus. Jeg vil jo også ha det for at det skal se søtt ut og pynte opp balkongen litt, så jeg vil jo helst kunne ha planter i drivhuset uten at jeg må drive å flytte dem over i blomsterpotter hele tiden.. Noen som har noen erfaringer og tips? Tar gjerne også imot tips til hva som funker bra å plante osv! Anonymous poster hash: d96b5...afc
skrue Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Hjelper sikkert med å få i gang ting tidlig. Men, man må passe litt på dem da det fort kan bli altfor varmt om de står midt i solsteken. Store drivhus, også de man setter i hagen, har ofte temperaturstyrte lufteluker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå