Gjest Trulselinemor Skrevet 3. juni 2004 #1 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg skal starte med sprayen i midten av juli. Er det flere som skal begynne i juli?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 4. juni 2004 #2 Del Skrevet 4. juni 2004 Vi starter som prøvere rett etter bryllupet vårt som er 24 juli! Men det var kanskje ikke det du lurte på når jeg leste innlegget ditt igjen, du lurte kanskje på om det var noen andre som skulle starte med spray? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. juni 2004 #3 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja om det var flere som skulle begynne med spray. Hadde vært kjekt å hatt "følge" med noen. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 4. juni 2004 #4 Del Skrevet 4. juni 2004 Da kan jeg nok ikke slå følge med deg på den måten... Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia33 Skrevet 4. juni 2004 #5 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei! Jeg skal forhåpentligvis starte med spray i juli - skal "ringe inn mensen" til Riksen nå i slutten av måneden og håper det er ledig plass for oppstart i juli.... Dersom du vil ha følge med flere, så er det egne klubber for oss med uttak/innsetting i august (Augustklubb) på startgravid.com og fub.no. Hilsen Pia (nå 34....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juni 2004 #6 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei! Jeg skal forhåpentligvis starte med spray i juli - skal "ringe inn mensen" til Riksen nå i slutten av måneden og håper det er ledig plass for oppstart i juli.... Dersom du vil ha følge med flere, så er det egne klubber for oss med uttak/innsetting i august (Augustklubb) på startgravid.com og fub.no. Hilsen Pia (nå 34....) Tusen takk Pia33. Jeg skal stikke innom å se på de sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå