Gå til innhold

Åndenes makt i kveld.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som syns at åndenes makt er dritskummelt i kveld? At han fyren kom og dei se hjemme men ingen hørte/såg hverandre?(Den syns jeg var grusomt skremmende)

Og at jeanette blei nesten kvelt av et spøkelse?

Blir heilt skremt!!

Anonymous poster hash: 2822f...b5a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet liksom ikke helt hva jeg skal tro..

• Liker 1
Skrevet

It's entertainment.

• Liker 1
Skrevet

Tom er litt kjekk med lyden av.

AnonymBruker
Skrevet

Ble mer skremt av de hårete underarmene :fnise:

Anonymous poster hash: 481f5...3cb
  • Liker 3
Skrevet

Ble mer skremt av de hårete underarmene :fnise:Anonymous poster hash: 481f5...3cb

Gahahahha

Skrevet

Jeg tror enkelte ting fra ÅM kan være sant men det forsvinningsgreiene i går? aldri i verden! Her har nok mor og sønn bommet fælt på datoen tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror enkelte ting fra ÅM kan være sant men det forsvinningsgreiene i går? aldri i verden! Her har nok mor og sønn bommet fælt på datoen tenker jeg.

Det tenkte jeg og.. Eller at sønnen hadde glemt å kjøpe de lysene, og bare dro hjem igjen med en gnag,,

Anonymous poster hash: 86fa0...df7

Skrevet

Det blir sikkert skumlere en annen gang... :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ganske enkelt for sønnen å juge fra seg ting og tang når mor og datter trur så på spøkelser.

"Hæ? Whiskyen må ha blitt vannet ut av X spøkelse"

"Jeg la lysene der, helt sikkert" -- pengene er blitt brukt på øl i virkeligheten.

osv.

• Liker 4
Skrevet

Det er jo ganske enkelt for sønnen å juge fra seg ting og tang når mor og datter trur så på spøkelser.

"Hæ? Whiskyen må ha blitt vannet ut av X spøkelse"

"Jeg la lysene der, helt sikkert" -- pengene er blitt brukt på øl i virkeligheten.

osv.

Men ser ikke helt hva han skulle få ut av å lyve om en så teit ting. Har nok vært en eller annen misforståelse på ferde, og lite annet.

• Liker 1
Skrevet

Men ser ikke helt hva han skulle få ut av å lyve om en så teit ting. Har nok vært en eller annen misforståelse på ferde, og lite annet.

Han fikk penger for å kjøpe lys på ikea, og brukte pengene på noe annet? Når man kan juge med at spøkelser stjeler ting og gjemmer virkelige mennesker og mor og datter går rett på så er det jo ganske enkelte å sluntre unda med diverse ting.

"Nei, jeg har ikke tatt de 600 kr fra lommeboka di, det må ha vært spøkelset. igjen!"

Gjest Winza
Skrevet

God denne serien er tragisk, det er jo bare noe lureri. Hvem med sitt rette jeg er det som trur på slikt?

Skrevet

God denne serien er tragisk, det er jo bare noe lureri. Hvem med sitt rette jeg er det som trur på slikt?

Men skjønner bare ikke helt hvem som vil melde seg på et slikt program og utlevere om livet sitt kun for morro skyld? De fleste reagerer jo som deg med å tenke at de er teite eller lignende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke hun Gro Helen. Synes hun famler for mye i blinde, og jeg tror ikke hun er veldig klarsynt. Virker som om hun bare har litt livlig fantasi. Det samme mener jeg om Lilli Bendriss også. Lena Ranehag derimot, synes jeg ofte er forbausende treffsikker.

Anonymous poster hash: 4618a...101
  • Liker 4
Skrevet

Lena Ranehag er den beste ja

• Liker 3
Skrevet

Uuuæææææ fikk ikke sett. Åssen får jeg sett det nå da?

AnonymBruker
Skrevet

Uuuæææææ fikk ikke sett. Åssen får jeg sett det nå da?

Hvis du registerer deg på tvnorges nettv (koster 39 kroner for en uke) kan du se alle episodene :)

Anonymous poster hash: da65a...255

Gjest Winza
Skrevet

Men skjønner bare ikke helt hvem som vil melde seg på et slikt program og utlevere om livet sitt kun for morro skyld? De fleste reagerer jo som deg med å tenke at de er teite eller lignende.

Nei ikke godt å vite

Skrevet

Hvis du registerer deg på tvnorges nettv (koster 39 kroner for en uke) kan du se alle episodene :)Anonymous poster hash: da65a...255

Oki takk. Med alle episoder så mener du reprise fra i fjor eller nye i år? Trodde dere snakket om nye episoder jeg. Har jeg misforstått ?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...