FrittgåendeBurugle Skrevet 27. mars 2014 #61 Skrevet 27. mars 2014 Men skulle jeg ha lata som om jeg var en "kjendis" hadde jeg nok valgt noen andre enn hva han nå het fra Paradise hotel...
fresia Skrevet 27. mars 2014 #63 Skrevet 27. mars 2014 jeg har sendt meldinger med sjølveste Harald Eia på face... dessverre var han 23 år eldre enn meg så det kunne ikke bli noe 1
Micolina Skrevet 27. mars 2014 #64 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Er nok ikke kjendis når de har vært med på reality. Kanskje en c-kjendis. Som andre sier her, etter noen år er de fort glemt. Er selvfølgelig noen som har gjort seg kjente i etteritd, som Lene Alexandra, Petter Pilgård og Christer Falck (+ noen idoldeltagere). Jenter blir faktisk gærne etter kjendiser, uansett hvor kjent de er. Leste et intervju med Casper fra Paradise i år: - Jeg har fått tolv tusen nye følgere på Instagram, og det hagler inn med meldinger på Facebook, til og med jenter som har avvist meg tidligere tar kontakt nå, sier han, og legger til: - Jenter er så dumme. Før var jeg ikke bra nok, men med en gang jeg viser trynet mitt på TV, så er jeg liksom innafor. Ikke har jeg oppført meg bra heller, så de burde egentlig holde seg unna. På spørsmål om han nå skal benytte anledningen til å finne seg en kjæreste, er han veldig klar. - Jeg har aldri hatt noen kjæreste, og kommer i alle fall ikke til å få det nå. Alt jeg vil ha blir jo servert på sølvfat, ser han. Endret 27. mars 2014 av Micolina 1
Tibbie Skrevet 27. mars 2014 #65 Skrevet 27. mars 2014 Det er jo litt spennende, da Jeg hadde sikkert spurt om han var keen på å ta en øl en kveld. Men om det virker som om han vil mer, så må du slutte om du ikke tenker å give in. Ikke vær luremus Er du forresten sikker på at det er ekte profil? Om han er veldig kjent, så er det alltid muligheter for at det er fake.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #66 Skrevet 27. mars 2014 TS her Var en fra Paradise ja, men virket mer normal enn de fleste der inne Anonymous poster hash: ec1ef...a39 Blir litt nysgjerrig. Kan du si hvilken sesong han var med i og om han var der inne lenge? Anonymous poster hash: 2684f...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå