Gå til innhold

En kjendis kontaktet meg på Facebook

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, dette er ikke ment som en skryte-tråd eller noe sånt.
En kjendis kontaktet meg på Facebook (vi er venner der) i går kveld og skrev hei. vi har aldri chattet sammen før. Han spurte om vi skulle treffes på kvelden osv. Men hørte aldri noe mer fra han. I dag skrev han igjen og spurte om vi skulle gå en tur sammen.

Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Først tenker jeg ja at jeg må gjøre det siden han er kjent, men så har jeg i etterkant tenkt: hvorfor tar han kontakt med meg? Kanskje han bare kødder. Jeg vet ikke.

Men han er veldig skjønn, men dessverre er han 8 år eldre enn meg, så det kunne ALDRI blitt noe uansett, men har jeg noe å tape på å møte han?? Hva hadde dere gjort?

Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men prøver. Ser for meg at jeg får masse hate, men det får bare være.

Anonymous poster hash: ec1ef...a39
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke litt ekkelt at han sannsynligvis vet at han får knulle bare vha en melding eller to?

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du han?

Anonymous poster hash: 4ae04...3bd
  • Liker 1
Gjest constance90
Skrevet

Drit i om han er kjent eller ei. Du vil jo ikke forelske deg i hans berømmelse. Liker du karen så gå tur med han vel! :)

AnonymBruker
Skrevet

Men det får han ikke. Jeg er jomfru og har ingen planer om å gi dyden min til han!

• Liker 1
Skrevet

8 er er ingenting. (Om du er over 20, i alle fall) Liker du fyren, gå en tur. Hva har du å tape?

Men se mennesket, ikke kjendisen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du han?

Nei, jeg la han til for kanskje ett år siden da han spilte i en tv-serie jeg likte.

AnonymBruker
Skrevet

8 er er ingenting. (Om du er over 20, i alle fall) Liker du fyren, gå en tur. Hva har du å tape?

Men se mennesket, ikke kjendisen.

Ja, jeg er over 20. Jeg tenkte først "ååh, stas at en kjendis kontakter meg", men har jo i ettertid tenkt at det er ikke det som gjelder. Men selvfølgelig trigger det litt mer enn hvis en vanlig gutt i bygda hadde spurt om å gå tur.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg la han til for kanskje ett år siden da han spilte i en tv-serie jeg likte.

Da hadde jeg ikke møtt han. Han er ute etter enkel sex fra en ungpike som han tror er lett å få i senga.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Han er vel bare ute etter en ting likevel, så kanskje jeg bare bør styre unna. Jeg kan ikke gi han det uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du interessert i å bli kjent med han? Hvis ikke bare takker du nei, og fjerner han fra feeden din.

Anonymous poster hash: 75d40...193
  • Liker 1
Gjest constance90
Skrevet

Nei, jeg la han til for kanskje ett år siden da han spilte i en tv-serie jeg likte. Anonymous poster hash: ec1ef...a39

Nei, når du sier det sånn så hørres det ut som et veddemål. Men du vet jo ikke før du prøver

Skrevet

Da hadde jeg ikke møtt han. Han er ute etter enkel sex fra en ungpike som han tror er lett å få i senga.

Det vet man jo ikke. Kjendiser er bare folk, de også. Noen er all right, noen er ikke.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er du interessert i å bli kjent med han? Hvis ikke bare takker du nei, og fjerner han fra feeden din.

Ja, egentlig så er jeg litt interessert i å bli kjent med han, men ikke på noe annet nivå enn som bekjente. Jeg går og tenker litt på han i løpet av hverdagen og håper han skal skrive noe, men det gjør han ikke dessverre. Eller han spurte jo tidligere om vi skulle gå tur, men jeg er bortreist nå så er ikke i samme by.

Skrevet

jeg hadde prøvd å snakket litt med han på facebook. se hvordan han er, måten han skriver til deg på.

det kan jo være helt uskyldig. :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, egentlig så er jeg litt interessert i å bli kjent med han, men ikke på noe annet nivå enn som bekjente. Jeg går og tenker litt på han i løpet av hverdagen og håper han skal skrive noe, men det gjør han ikke dessverre. Eller han spurte jo tidligere om vi skulle gå tur, men jeg er bortreist nå så er ikke i samme by.

Da skriver du at du ikke ønsker noe annet enn vennskap.

Skrevet

Ble nysgjerrig på hvem det er, jeg :P

• Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvis du vil prøve å bli litt kjent med ham så må du svare og snakke med ham.

De fleste går jo lei om de ikke får noen respons.

Skrevet

Haff, hadde ikke orka å være èn av kanskje hundrevis av damer. Ikke vet jeg hvordan det er med alle kjendiser.. men ser for meg at de har ei dame i hver havn.

Skrevet

Haff, hadde ikke orka å være èn av kanskje hundrevis av damer. Ikke vet jeg hvordan det er med alle kjendiser.. men ser for meg at de har ei dame i hver havn.

Enig. Vær nå litt lur, ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...