Gjest Kvinneline Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Noen hær inne som har prøvd diverse middler fra apoteket (reseptfritt) mot snorking? Samboer snorker så hinsides, men er litt usikker på om slike produkter fungerer. Har hørt om nesespray og strips mot snorking. Skvetter ut av søvn hver natt når samboer drar på et høyt snork😛 Åh, det tærer på min elskede nattesøvn. Nå tar jeg grep og kjøper inn alt som kan hjelpe, så gi gjerne tips!
Gjest Kvinneline Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Skulle kanskje ha postet denne på kropp og helse ser jeg nå, men skittau! 1
Gjest Heartbeat Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Det eneste som funker på min kjære her, er spray til halsen. Demper snorkingen og lyden Ingen andre produkter virker, hverken plaster eller nesespray
Gjest Kvinneline Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Det eneste som funker på min kjære her, er spray til halsen. Demper snorkingen og lyden Ingen andre produkter virker, hverken plaster eller nesespray Hvilken spray er dette da? Kjøper jeg den på apoteket eller annen butikk?😀 Prøver alt!
Gjest Kvinneline Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Ørepropper? Ellers kan det funke med en album i siden hans, så han snur seg, men det er jo ikke så hyggelig akkurat Har prøvd mange ulike ørepropper, men føler kun at snorkingen blir som en dyp bass😝 Liker ikke følelsen av å ikke høre heller. Samboer hadde ikke våknet av brannalarmen engang, så føler noen må ha øra til gode😉 Har nok prøvd litt albue til tider også, da grynter han til og snorker videre😛
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Her har vi prøvd alt utenom sprayen (den skal ikke brukes om du har nøtteallergi). Det som hjalp meg mest var å ta opp snorkingen hans på mobilen og spille den for ham. Da gikk han til legen, og det viste seg at han hadde en betennelse på slimhinnene i nesen eller noe slikt. Da fikk han en spesialnesespray. Han snorker noen ganger i insovningen ennå, men da tar jeg bare på meg hørselsvernet. Anonymous poster hash: d390d...4c2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 Denne er den eneste som funker pittepittelitt. I tillegg til vanlig nesespray. Og du trenger gode ørepropper. Egentlig burde samboeren din ta en tur til lege, det er jo mulig at det går an å gjøre noe med det, operere mandlende for eksempel. Anonymous poster hash: fe4a4...804
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 Sover med hørselsvern på. Hører vekkerklokke, men den tar vekk den verste snorkelyden. Nå klarer jeg ikke sove uten de. Klarte å knekker det ene paret etter vi hadde vært på skytetrening, men har et til. Anonymous poster hash: 4b115...5db
Gjest Kvinneline Skrevet 23. mars 2014 #10 Skrevet 23. mars 2014 Sover med hørselsvern på. Hører vekkerklokke, men den tar vekk den verste snorkelyden. Nå klarer jeg ikke sove uten de. Klarte å knekker det ene paret etter vi hadde vært på skytetrening, men har et til.Anonymous poster hash: 4b115...5db Er det ikke plagsomt å sove med store hørselsvern på da? Vet samboer har slike hørselsvern som er lydtette for høye lyder, men åpne for lave hvis du skjønner. Får teste de da;)
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #11 Skrevet 23. mars 2014 Noen hær inne som har prøvd diverse middler fra apoteket (reseptfritt) mot snorking? Samboer snorker så hinsides, men er litt usikker på om slike produkter fungerer. Har hørt om nesespray og strips mot snorking. Skvetter ut av søvn hver natt når samboer drar på et høyt snork Åh, det tærer på min elskede nattesøvn. Nå tar jeg grep og kjøper inn alt som kan hjelpe, så gi gjerne tips! Legg deg på eget rom. Eneste som funker i det lange løp. Snakker av erfaring.Anonymous poster hash: f7c2c...c7a 2
Gjest Kvinneline Skrevet 23. mars 2014 #12 Skrevet 23. mars 2014 Denne er den eneste som funker pittepittelitt. I tillegg til vanlig nesespray. Og du trenger gode ørepropper. Egentlig burde samboeren din ta en tur til lege, det er jo mulig at det går an å gjøre noe med det, operere mandlende for eksempel.Anonymous poster hash: fe4a4...804 Har prøvd å fått han til legen, men livredd for å måtte operere så det kom jeg ikke langt med gitt.. Huffa meg, han har lite peiling på hvor mange timer jeg ligger våken pågrunn av snorkingen. Er vell ikke for mye å be om at han legger seg under kniven😜 .. Må prøve denne nesesprayen først da, krysser fingrer for at den hjelper litt😉
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #13 Skrevet 23. mars 2014 Har prøvd å fått han til legen, men livredd for å måtte operere så det kom jeg ikke langt med gitt.. Huffa meg, han har lite peiling på hvor mange timer jeg ligger våken pågrunn av snorkingen. Er vell ikke for mye å be om at han legger seg under kniven .. Må prøve denne nesesprayen først da, krysser fingrer for at den hjelper litt Min samboer måtte jo ikke operere, det kan du jo hilse ham og si. Ta opp snorkingen og spill den på repeat for ham og spør om han hadde orket å sove i det bråket. Vil han ikke det kan jo enten gå til legen eller sove på sofaen. Å sove med hørselsvern er forresten en vanesak. Fryktelig ekkelt de første nettene. De nettene jeg bruker det nå tar jeg det av etter 1-2 timer, for da er heldigvis snorkingen ferdig de gangene han gjør det nå Vi testet mye rart. Det tåpeligste var et neseplaster han skulle sove med, morro å se ham med det på, men hjalp ikke noe. Anonymous poster hash: d390d...4c2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #14 Skrevet 23. mars 2014 Har prøvd å fått han til legen, men livredd for å måtte operere så det kom jeg ikke langt med gitt.. Huffa meg, han har lite peiling på hvor mange timer jeg ligger våken pågrunn av snorkingen. Er vell ikke for mye å be om at han legger seg under kniven .. Må prøve denne nesesprayen først da, krysser fingrer for at den hjelper litt Da er han ganske tragisk om han mener at du skal ta støyten og måtte ligge våken hver natt fordi han er en pyse. Han kan ihvertfall gå og sjekke det ut. Jeg synes han rett og slett er egoistisk. Anonymous poster hash: fe4a4...804 2
Gjest Kvinneline Skrevet 23. mars 2014 #15 Skrevet 23. mars 2014 Da er han ganske tragisk om han mener at du skal ta støyten og måtte ligge våken hver natt fordi han er en pyse. Han kan ihvertfall gå og sjekke det ut. Jeg synes han rett og slett er egoistisk.Anonymous poster hash: fe4a4...804 Takker og bukker😄 Han sitter og leser svarene hær sammen med meg, og har nå sagt seg enig i en legetur! Hjelper med litt flere kvinnelige meninger😉 Sitter og gir meg et sånn der blikk nå.. Gidder ikke si noe mer, timebestilling hos lege er bestilt på sms👏
skruf Skrevet 23. mars 2014 #16 Skrevet 23. mars 2014 Her i heimen er jeg utrustet med ørepropper..... og innimellom sover jeg noen netter på gjesterommet hvis mannen snorker så intenst at det går igjennom øreproppene. Snorkespray og plaster er testet ut med så og si null effekt. Bare humbug. Neste skritt er utredning på Øre-nese-hals, håper det er polypper som kan fjernes og jeg får rolig nattesøvn uten gnagsår i ørene av enten ørepropper eller snorking..
Betasuppe Skrevet 23. mars 2014 #17 Skrevet 23. mars 2014 Er det ikke plagsomt å sove med store hørselsvern på da? Vet samboer har slike hørselsvern som er lydtette for høye lyder, men åpne for lave hvis du skjønner. Får teste de da;) De fungerer ikke på det nivået, dessverre. Det beste er nok å sove på 2 rom, eller å sende han til legen for å rekonstruere huet sitt til å ikke snorke. Er han feit? Kanskje det å gå ned i vekt fjerner snorkingen.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #18 Skrevet 23. mars 2014 Takker og bukker Han sitter og leser svarene hær sammen med meg, og har nå sagt seg enig i en legetur! Hjelper med litt flere kvinnelige meninger Sitter og gir meg et sånn der blikk nå.. Gidder ikke si noe mer, timebestilling hos lege er bestilt på sms Anonymous poster hash: fe4a4...804
Apehjerne Skrevet 23. mars 2014 #19 Skrevet 23. mars 2014 Ja for all del. Foreslå alt som kan bedre ting for TS istedet for å foreslå en tur til legen. Dette kan være søvnapne eller trange neseganger ol
Gjest Kvinneline Skrevet 24. mars 2014 #20 Skrevet 24. mars 2014 Okei, tror jeg har fått nok tips nå😉 For å besvare, nei han er ikke feit, så ingen sammenheng dær. En legetur er nok det beste, så får jeg i tillegg teste ut alternative ørepropper o.l😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå