AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Beina mine ser forferdelige ut i kort shorts. Nikkers og piratbukser er ikke akkurat min greie for tiden, og skjørt er ikke alltid praktisk. Ikke synes jeg knærne mine er noe pene heller. Hva er fint å ha på seg på sommeren når beina er litt lubne?Anonymous poster hash: 88f3f...ce1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Kjole og skjørt er jo helt håpløst når man skal være aktiv. Jeg er mye i bevegelse, og sliter også med at lårene gnisser når jeg bruker kjole eller skjørt. Ønsker meg noe som er flatterende for rompa og samtidig skjuler knærne, men greier liksom ikke å finne noe. Er veldig usikker på hva jeg synes om denne for eksempel:http://www.zalando.no/g-star-midge-cropped-denim-shorts-bla-gs121a09z-k11.html Den dekker jo alle mine behov, men er det pent? :/Anonymous poster hash: 88f3f...ce1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Vid linbukse?Anonymous poster hash: 30575...c65 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Vid linbukse er jo også forferdelig. :/Anonymous poster hash: 88f3f...ce1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Nei, det er ikke pent. Ikkesant, den er jo grusom... Hva pokker skal man kle seg i da? Anonymous poster hash: 88f3f...ce1
Gjest Nanne70 Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Bukser i chinos/boyfriendstil (noe slikt som denne) kan fungere veldig bra på kraftige bein, men det er viktig at de er rullet/brettet opp slik at anklene vises. Hvis du liker stilen, kan du jo prøve å finne slike bukser, de er i alle fall praktiske og behagelige. Du kan jo se om du finner truser i tynt bomullsstoff med lange bein ("sykkelshortsmodell") som du kan bruke under skjørt og kjoler for å hindre gnissing.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Bukser i chinos/boyfriendstil (noe slikt som denne) kan fungere veldig bra på kraftige bein, men det er viktig at de er rullet/brettet opp slik at anklene vises. Hvis du liker stilen, kan du jo prøve å finne slike bukser, de er i alle fall praktiske og behagelige. Du kan jo se om du finner truser i tynt bomullsstoff med lange bein ("sykkelshortsmodell") som du kan bruke under skjørt og kjoler for å hindre gnissing. Ja, det er den typen og oppbrettet pluss kjoler jeg pleier å gå for i alle fall. Shorts ser jeg håpløs ut i. Synes chinos er et godt tips! Anonymous poster hash: 7f951...1db
Sphynx Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Har alltid sånn sykkelshorts-sak under kjoler, Ingen gnissing mellom bena og Ingen som ser trusa mi når det er mye vind
Nanami Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Har alltid sånn sykkelshorts-sak under kjoler, Ingen gnissing mellom bena og Ingen som ser trusa mi når det er mye vind Hvor kjøper man slike shortser?
Gjest Lille-pus Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 I mange, mange år trodde også jeg at jeg hadde så tjukke legger og så stygge knær... inntil det gikk opp for meg at de hverken var tykke eller at knærne var stygge. Jeg hadde bare sammenliknet dem med en venninne sine veldig tynne legger og hennes knær (hun var jo perfekt ikke sant? Hun var det jeg ikke var). I dag vet jeg at både lår, legger, ankler og knær er rett ut pene. Så jeg spørsmålssetter hvorvidt du kan ha falt litt for ditt eget grep, TS, og burde se på deg selvpå avstand... i et speil som står på gulvt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #13 Skrevet 24. mars 2014 Få litt farge på bena, barber leggene og smør de inn med fuktighetskrem, så skal du se at du slett ikke ser så ille ut i kort shorts Anonymous poster hash: 34d18...af4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #14 Skrevet 24. mars 2014 I mange, mange år trodde også jeg at jeg hadde så tjukke legger og så stygge knær... inntil det gikk opp for meg at de hverken var tykke eller at knærne var stygge. Jeg hadde bare sammenliknet dem med en venninne sine veldig tynne legger og hennes knær (hun var jo perfekt ikke sant? Hun var det jeg ikke var). I dag vet jeg at både lår, legger, ankler og knær er rett ut pene. Så jeg spørsmålssetter hvorvidt du kan ha falt litt for ditt eget grep, TS, og burde se på deg selvpå avstand... i et speil som står på gulvt. Nå er ikke jeg TS, men vi med tykke legger merker gjerne at vi har det fordi vi ikke får på oss støvletter. Og jeg ser selv at shorts ikke er det mest flatterende med tykke legger når jeg ellers er slank. Da fremhever jeg heller finere ting, for det er jo sånn at jeg er fornøyd med noe også. Anonymous poster hash: 7f951...1db 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #15 Skrevet 24. mars 2014 TS her, takk for tips! Tja, jeg har dvaske kjipe lår og litt feite knær. Har fine legger og vil gjerne vise dem frem, men liker ikke fra knærne og opp. Jeg gikk i shorts i fjor sommer og synes vel omtrent alle feriebildene er grusomme pga. beina mine. Klaskelår som tyter ut over alt. Anonymous poster hash: 88f3f...ce1
Sphynx Skrevet 24. mars 2014 #16 Skrevet 24. mars 2014 Hvor kjøper man slike shortser? Viktig å leite Etter de med en gang sommeren begynner! De blir fort borte! O_O Har kjøpt på både cubus, hennes og Gina. Liker de Fra HM best, men de blir borte med en gang, så om du faktisk kommer over de, kjøp fler enn en
Nanami Skrevet 24. mars 2014 #17 Skrevet 24. mars 2014 Viktig å leite Etter de med en gang sommeren begynner! De blir fort borte! O_O Har kjøpt på både cubus, hennes og Gina. Liker de Fra HM best, men de blir borte med en gang, så om du faktisk kommer over de, kjøp fler enn en Hvordan ser de ut? Er det lange shorts? Har sett etter det før, men alle jeg har funnet blir bare som en truse på meg. TS her, takk for tips! Tja, jeg har dvaske kjipe lår og litt feite knær. Har fine legger og vil gjerne vise dem frem, men liker ikke fra knærne og opp. Jeg gikk i shorts i fjor sommer og synes vel omtrent alle feriebildene er grusomme pga. beina mine. Klaskelår som tyter ut over alt. Anonymous poster hash: 88f3f...ce1 Så ille kan det vel ikke være :/ Det er nok bare du som ser det ettersom du er veldig bevisst på det selv. Har ingen tips til shorts, jeg går mest med skjørt og kjoler på sommeren. Kan du ikke finne noen fine knelange skjørt?
Sphynx Skrevet 24. mars 2014 #18 Skrevet 24. mars 2014 Hvordan ser de ut? Er det lange shorts? Har sett etter det før, men alle jeg har funnet blir bare som en truse på meg. Så ille kan det vel ikke være :/ Det er nok bare du som ser det ettersom du er veldig bevisst på det selv. Har ingen tips til shorts, jeg går mest med skjørt og kjoler på sommeren. Kan du ikke finne noen fine knelange skjørt? De skal gå liksom til rett over kneet, eller litt høyere, kommer vel an på hvor lange ben man har, men jeg har ganske korte ben
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #19 Skrevet 24. mars 2014 De skal gå liksom til rett over kneet, eller litt høyere, kommer vel an på hvor lange ben man har, men jeg har ganske korte ben Noen som har bilde/link til slike? Får surfe å kjøpe meg på nett Anonymous poster hash: 08f15...593
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #20 Skrevet 24. mars 2014 Noe sånt? http://www.hm.com/no/product/02917?article=02917-C Anonymous poster hash: 08f15...593
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå