AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Del Skrevet 23. mars 2014 Prøvde double penetration for første gang i går, sammen med min faste pulevenn og en kamerat av han. Var veldig skeptisk først, men det var helt utrolig digg. Hadde aldri trodd det skulle være så deilig. Å bli helt fyllt opp i begge hull av to store kuker var en ut av kroppen-opplevelse, og det anbefales virkelig! Anonymous poster hash: fb929...b77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apehjerne Skrevet 23. mars 2014 #2 Del Skrevet 23. mars 2014 Ok 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg vil på det sterkeste anbefale å styre unna. Prøvde for første gang på tirsdag, og på onsdag oppdaget jeg at jeg fikk restskatt. Aldri DP igjen! Anonymous poster hash: 9b9c0...da3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 23. mars 2014 #4 Del Skrevet 23. mars 2014 Ja, enig! Var også litt skeptisk første gangen jeg gjorde det, men likte det veldig fra første øyeblikk. Det kan lett bli litt mye armer og bein når man holder på, men når man finner rytmen er det helt fantastisk! :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heeyaa Skrevet 23. mars 2014 #5 Del Skrevet 23. mars 2014 Ja, enig! Var også litt skeptisk første gangen jeg gjorde det, men likte det veldig fra første øyeblikk. Det kan lett bli litt mye armer og bein når man holder på, men når man finner rytmen er det helt fantastisk! :-) Er du like deilig som alle svarene dine her inne? Alt du svarer er akkurat hva gutter vil høre Enten er du en gutt eller så er du en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 23. mars 2014 #6 Del Skrevet 23. mars 2014 Er du like deilig som alle svarene dine her inne? Alt du svarer er akkurat hva gutter vil høre Enten er du en gutt eller så er du en drøm Jeg liker sex, og det vil jo mange gutter høre. Det de nok ikke vil høre er at jeg er bi og (minst) 50% lesbisk. Det har nok skjedd noen ganger at jeg har gått hjem fra et utested men en jente, mens en gutt har stått igjen småsur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heeyaa Skrevet 23. mars 2014 #7 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg liker sex, og det vil jo mange gutter høre. Det de nok ikke vil høre er at jeg er bi og (minst) 50% lesbisk. Det har nok skjedd noen ganger at jeg har gått hjem fra et utested men en jente, mens en gutt har stått igjen småsur... Du skuffer ikke for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #8 Del Skrevet 23. mars 2014 Er du like deilig som alle svarene dine her inne? Alt du svarer er akkurat hva gutter vil høre Enten er du en gutt eller så er du en drøm Hun ser sikkert ikke ut da, veitu. Anonymous poster hash: 65dfd...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heeyaa Skrevet 23. mars 2014 #9 Del Skrevet 23. mars 2014 Hun ser sikkert ikke ut da, veitu. Det var vel litt slemt sagt? Tankene og åpenheten hennes for å prøve ting er i hvert fall sexy Resten må vi nok kun fantasere om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #10 Del Skrevet 24. mars 2014 Dump ham!Anonymous poster hash: 8b0ba...46b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #11 Del Skrevet 24. mars 2014 Jeg vil på det sterkeste anbefale å styre unna. Prøvde for første gang på tirsdag, og på onsdag oppdaget jeg at jeg fikk restskatt. Aldri DP igjen!Anonymous poster hash: 9b9c0...da3 Hadde du ikke oppgitt det på selvangivelsen?Anonymous poster hash: e0154...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 24. mars 2014 #12 Del Skrevet 24. mars 2014 Hadde du ikke oppgitt det på selvangivelsen?Anonymous poster hash: e0154...2b6 Godt poeng! Hver runde med double penetration gir jo fratrekk på 5000 kroner på selvangivelsen. Vet ikke alle det??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #13 Del Skrevet 24. mars 2014 Godt poeng! Hver runde med double penetration gir jo fratrekk på 5000 kroner på selvangivelsen. Vet ikke alle det??? fordi staten vet at det ikke nytter å rævkjøre deg da eller? Anonymous poster hash: 4ccdc...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #14 Del Skrevet 24. mars 2014 fordi staten vet at det ikke nytter å rævkjøre deg da eller? Anonymous poster hash: 4ccdc...127 Blir vel litt dårlig plass til enda en til.Anonymous poster hash: e0154...2b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå