Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg på sånne typisk slemme jentegjenger som var ute etter å gjøre livet til andre surt. Typisk populære jentegjenger som slengte dritt til andre og gjorde narr av folk.

Jeg hadde noen sånne møkkakjerringer på ungdomsskolen og vgs. Irriterer meg at så og si alle har blitt gift med kjekke menn og fått barn, de fortjener det jo ikke! Mens jeg som alltid har vært snill og tenkt på andre sitter fortsatt singel, ugift og uten barn..

Hvor er rettferdigheten?

Anonymous poster hash: a3ad8...31f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, men såvidt jeg vet er de alle single, barnløse og lavtlønnede... Og jeg mener ikke at det er noe galt med det, men det gosser meg litt at jeg er gift (snart separert på mitt initiativ), har gode venner, en fantastisk sønn, god og sikker jobb (på tross av at jeg ikke klarte fullføre skolen pga. måten de behandlet meg på) og eier bil og enebolig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jepp, men såvidt jeg vet er de alle single, barnløse og lavtlønnede... Og jeg mener ikke at det er noe galt med det, men det gosser meg litt at jeg er gift (snart separert på mitt initiativ), har gode venner, en fantastisk sønn, god og sikker jobb (på tross av at jeg ikke klarte fullføre skolen pga. måten de behandlet meg på) og eier bil og enebolig.

Heldig du er da. i mitt tilfelle er det omvendt. Her er det jeg som er singel og barnløs mens alle de slemme på ungd skolen(nesten alle) Er gifte/samboende og har barn

AnonymBruker
Skrevet

Heldig du er da. i mitt tilfelle er det omvendt. Her er det jeg som er singel og barnløs mens alle de slemme på ungd skolen(nesten alle) Er gifte/samboende og har barn

Er akkurat det som irriterer meg! Fatter ikke at noen mannfolk holder ut med de kjipe hønene der! Er så urettferdig med folk som får alt oppi hendene, og jeg som har det største ønsket å bli gravid og gift kommer aldri til å oppleve dette. Dårlig gjort er det!

Anonymous poster hash: fefca...462

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...