Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nightwich
Skrevet (endret)

Feilpost

Endret av Nightwich
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden du nevner pen og trent, går jeg utfra at han gjør det samme?

Anonymous poster hash: ef288...43f
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje mennene deres ikke har en slitsom jobb som leder.

Anonymous poster hash: 6f3a8...092
Gjest Nightwich
Skrevet

Dette var bare tull og fjas. Glem det !

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Og har dere barn? Du gjør vel alt av husarbeid også da eller? Han tjener bra eller?

Anonymous poster hash: 7e6fd...707

Gjest Nightwich
Skrevet

Jeg prøvde å få frem et poeng gjennom sarkasme men det ble dårlig

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Feilpost? Eller glemte du å hake av for anonymbruker? :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Setter min lit til at "kvinneline" som nå poster har sitert hovedinnlegget :P er nysgjerrig på hva som sto her :fnise: Anonymous poster hash: e7015...2f5

Skrevet

Kjipt når man glemmer anonymknappen :sjokkert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Feilpost

Folk har ulike mål og meninger i livet kjære deg. Hvis du har sex med din mann hver dag fordi DU ønsker det, flott! Hvis du lager mat han enkelt kan varme opp når du jobber fordi DU trives slikt, flott! Hvis du kun gjør det fordi mannen din krever dette for og fortsette og være sammen med deg, har du en kravstor mann og lite respekt for deg selv.

Elsker å tilfredsstille min mann jeg også, men har vell nok respekt for meg selv at jeg ikke kun trener, har sex og lager middag for hannes skyld. Gjør det like mye for meg selv. Hvor ofte får du middag servert på bordet da? Sjeldent vil jeg tro. Pass på at du ikke bare er til i hannes liv for at han skal få det lett..

Anonymous poster hash: 7e011...275

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tittet rundt her inne en stund og jeg er litt sjokkert.

Dere jenter klager jo så mye på mennene deres ! Hva er galt med dere ?

Mannen min har en slitsom jobb som leder og det er en selvfølge at jeg sørger for å gi han mat når han kommer hjem. Jeg jobber turnus men hvis jeg jobber kvelden lager jeg alltid noe til han som han lett kan varme.

Jeg gjør det jeg kan for å holde meg pen og trent slik at han kan få nyte å ha sex meg når han vil ( nesten hver dag )

Jeg har mange venner men han kommer først.

Jeg respekterer han og elsker han.

Vennene mine sier at jeg er rar, men jeg bruker mye tid på å tenke på hans ve og vel og legge ting til rette så han får ro.

Mens dere bare klager og nekter mennene deres ulike seksuelle gleder. Jeg skjønner det ikke.

Hvor hadde vi vært uten mannen ?

Han er den solide og sterke og han tar godt vare på meg.

Slik var vell innlegget fra ts

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tittet rundt her inne en stund og jeg er litt sjokkert.

Dere jenter klager jo så mye på mennene deres ! Hva er galt med dere ?

Mannen min har en slitsom jobb som leder og det er en selvfølge at jeg sørger for å gi han mat når han kommer hjem. Jeg jobber turnus men hvis jeg jobber kvelden lager jeg alltid noe til han som han lett kan varme.

Jeg gjør det jeg kan for å holde meg pen og trent slik at han kan få nyte å ha sex meg når han vil ( nesten hver dag )

Jeg har mange venner men han kommer først.

Jeg respekterer han og elsker han.

Vennene mine sier at jeg er rar, men jeg bruker mye tid på å tenke på hans ve og vel og legge ting til rette så han får ro.

Mens dere bare klager og nekter mennene deres ulike seksuelle gleder. Jeg skjønner det ikke.

Hvor hadde vi vært uten mannen ?

Han er den solide og sterke og han tar godt vare på meg.

Slik var vell innlegget fra ts

Hjelpe meg.... Skulle svare, men mangler rett og slett ord.

Eneste trøsten er at du enten skriver dette for å provosere, eller/og at du er mann.

"nekter mennene deres ulike seksuelle gleder"? Denne kan du ihvertfall forklare meningen med? Dummeste jeg har lest på veldig, veldig, lenge. Og jeg har vært på KG en stund.

Anonymous poster hash: 29a83...481

• Liker 1
Skrevet

Eeeeh, bare jeg som synes det er spesielt å legge ut kopi av det trådstarter har fjernet fordi hun ikke ville ha det der allikevel? Er ikke det litt lite respektløst?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eeeeh, bare jeg som synes det er spesielt å legge ut kopi av det trådstarter har fjernet fordi hun ikke ville ha det der allikevel? Er ikke det litt lite respektløst?

Nei, jeg synes ikke det. Hun tabbet seg ut men rakk ikke å slette posten før noen rakk å kopiere den.

Anonymous poster hash: eb946...e7f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dette var bare tull og fjas. Glem det !

Jeg prøvde å få frem et poeng gjennom sarkasme men det ble dårlig

Men hun skrev også dette etterpå......Hva er tabben? Å skrive noe med sarkasme, som hun selv syntes var dårlig, så hun slettet det...?

Endret av Crobern
AnonymBruker
Skrevet

Folk var nysgjerrige på hva som var postet av ts.

Skrevet

Det skjønner jeg, men hun fjernet det, så da får folk være nysgjerrig da ;)

Gjest Nightwich
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med at det blir kopiert egentlig. Jeg er lei ovenfra og ned holdningen til kvinner her inne og tenkte å skrive en parodi som åpenbart var tull, men når jeg leste det etterpå så jeg at det ikke fikk frem poenget mitt så bra som det gjorde i hodet mitt.

Ikke noe mer muffens enn det.

Prøvde å slette men fant ingen knapp for det og valgte heller å nulle det ut

• Liker 1
Gjest Nightwich
Skrevet

Hadde ikke noe interesse av å provosere feil "gruppe"

Gjemme meg bak annonym er ikke et behov for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...